СТУДЕНТТЕРДІҢ КРЕАТИВТІЛІГІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІН ТЕОРИЯЛЫҚ ТАЛДАУ

60 77

Авторлар

  • А.А. ЖОЛДАСБЕКОВ М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
  • A.T. ИСКАЛИЕВА Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
  • Б.А. ЖОЛДАСБЕКОВА М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Кілт сөздер:

студент, креативтілік, креативті белсенділік, креативті қалыптастыру, білімгер креативтілігі, субъект-субъектілік қарым-қатынас.

Аңдатпа

Зерттеу мәселесі білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін жеке креативтілік қабілеттері ретінде дамытуды теориялық жағынан талдау болып табылады. Бұл мақалада білім алушылардың шығармашылығын дамыту үшін білім беру жағдайларының тиімділігін, әсіресе университет білім алушыларының даму әдістерін тексеру тұрғысында жүргізілген тәжірибелік жмыстардың нәтижелері келтірілген. Инновацияның негізгі алғышарттары шығармашылық қызметтің барлық салаларында бар. Креативтілік – интеллектінің ең жоғары формасы болып табылады және адамның іс-әрекетінің әртүрлі салаларында жаңалықтарды жасау және қолдану қабілетін сипаттайды. Интеллектінің ең жақсы бөлігі креативтілік болады. Креативтілік – бұл ең алдымен жаңа идеялардың туындауы. Бұл шығармашылық синтездеу қабілетіне тікелей қатысты. Шығармашылық синтезінің нәтижесі теорияны дамыту, өнертабыс, өнер туындысы немесе мәселені түсіну болып табылады. Жоғары оқу орындарында кәсіби білім беру жүйесінде білім алушылардың креативтілігін дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін құру мәселесі толыққанды дамымаған, алайда бұл қазіргі таңда кәсіби педагогика тұрғысынан үлкен маңызға ие.
Зерттеу жұмысының практикалық маңыздылығы дайындалған психологиялық-педагогикалық проблемалардың сапасын жақсартуға және білім алушылардың креативтілігін қалыптастыру мен шығармашылық оқу процесіне әзірлік бойынша ұсыныстар жасауға мүмкіншіліктер береді.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Беркимбаев К.М., Бураева Ж.Б., Мейрбекова Г.П. Креативті педагогика: оқу құралы. – Түркістан: Тұран, 2020. – 207 б. 2. Жолдасбеков А.А., Рысбаев П.Ш. Конарбаев Ж.О. Креативность в эмоциальной сфере личности // Международный журнал экспериментального образования. – 2016. – №11 (часть 4). – С. 416–418.

Морозов А.В., Чернилевский Д.В. Креативная педагогика и психология. – М.: Академический проект, 2004. – 216 с.

Креативное мышление в бизнесе: сборник статей / перевод с англ. Н. Скворцовой. – М.: Альпина Бизнес Букс: Юнайтед Пресс, 2011. – 227 с.

Anat Kasirer. The perception of creativity and creative abilities among general education and special education teachers // Thinking Skills and Creativity. – 2021. – Vol. 40, 100820. https://doi.org/10.1016/j.tsc.2021.100820

Журавлев В.А. Интеллектуальный потенциал креативного общества // Креативная экономика. – 2009. – №8. – С. 3–14.

Журавлев В.А. Креативное образование – новая парадигма образования в ХХI веке // Материалы XVI международной научно-практической конференции «Теоретические и методологические проблемы современного образования», 25-26 марта 2014 г. – М.: Спецкнига, 2014. – С. 115–117.

Оспанова Б.А., Жолдасбеков А.А. Креативная психология: учебник. – Алматы: Нұрай пресс, 2012. – 370 с. 9. Lupandina E.A. The diagnostic study of creative abilities of the primary school children within the artistic and creative activity // Science Vector of Togliatti State University. Series: Pedagogy, Psychology. – 2019. – №1. – Р. 26–30. 10. Karimova B. Theoretical basis of formation of person’s creative qualities // Science and innovation. – 2023. – Т. 2. – № B3. – Р. 182–189.

Пузеп Л.Г. Креативность как одна из характеристик личности будущего педагога // Омский научный вестник. Сер «Общество, История, Современность». – 2007. – №4(58). – С. 87–92. 12. Taubaeva Sh.T., Grinshku V.V., Buraeva Zh.B., Rysbekova A.K. Integration of disciplines in the formation of pedagogical creativity of future 160 computer science teachers // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2020. – №2 (116). – Р. 180–191.

REFERENCES

Berkimbaev K.M., Buraeva J.B., Meirbekova G.P. Kreativtі pedagogika: oqu quraly [Creative pedagogy: manual]. – Turkіstan: Turan, 2020. – 207 b. [in Kazakh] 2. Joldasbekov A.A., Rysbaev P.Sh. Konarbaev J.O. Kreativnost v emocialnoi sfere lichnosti [Creativity in the emotional sphere of personality] // Mejdunarodnyi jurnal eksperimentalnogo obrazovania. – 2016. – №11 (chast 4). – S. 416–418. [in Russian] 3. Morozov A.V., Chernilevskiy D.V. Kreativnaia pedagogika i psihologia [Creative pedagogy and psychology]. – M.: Akademicheskiy proekt, 2004. – 216 s. [in Russian] 4. Kreativnoe myshlenie v biznese: sbornik statei / perevod s angl. N. Skvorcovoi. – M.: Alpina Biznes Buks: Iunaited Press, 2011. – 227 s. [in Russian]

Anat Kasirer. The perception of creativity and creative abilities among general education and special education teachers // Thinking Skills and Creativity. – 2021. – Vol. 40, 100820. https://doi.org/10.1016/j.tsc.2021.100820 6. Juravlev V.A. Intellektualnyi potencial kreativnogo obshestva [Intellectual potential of a creative society] // Kreativnaia ekonomika. – 2009. – №8. – S. 3–14. [in Russian] 7. Juravlev V.A. Kreativnoe obrazovanie – novaia paradigma obrazovania v XXI veke [Creative education – a new paradigm of education in the XXI century] // Materialy XVI mejdunarodnoi nauchno-prakticheskoi konferencii «Teoreticheskie i metodologicheskie problemy sovremennogo obrazovania», 25-26 marta 2014 g. – M.: Izd-vo «Speckniga», 2014. – S. 115–117. [in Russian] 8. Ospanova B.A., Joldasbekov A.A. Kreativnaia psihologia: uchebnik [Creative psychology: textbook]. – Almaty: Nurai press, 2012. – 370 s. [in Russian] 9. Lupandina E.A. The diagnostic study of creative abilities of the primary school children within the artistic and creative activity // Science Vector of Togliatti State University. Series: Pedagogy, Psychology. – 2019. – №1. – Р. 26–30. 10. Karimova B. Theoretical basis of formation of person’s creative qualities // Science and innovation. – 2023. – Т. 2. – № B3. – Р. 182–189. 11. Puzep L.G. Kreativnost kak odna iz harakteristik lichnosti budushego pedagoga [Creativity as one of the personality characteristics of a future teacher] // Omskiy nauchnyi vestnik. Ser «Obshestvo, Istoria, Sovremennost». – 2007. – №4(58). – S. 87–92. [in Russian] 12. Taubaeva Sh.T., Grinshku V.V., Buraeva Zh.B., Rysbekova A.K. Integration of disciplines in the formation of pedagogical creativity of future 160 computer science teachers // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2020. – №2 (116). – P. 180–191.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ