Бірлескен топтық жұмыс – педагогикалық пәндерде практикалық жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді жолы

56 98

Авторлар

  • Ж.С. Исмагулова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті

Кілт сөздер:

бірлескен топтық жұмыс, педагогикалық пәндер, диалогтық әдіс, сыни тұрғыдан ойлау, коммуникативті құзыреттілік, шығармашылық ойлау, танымдық қызығушылық.

Аңдатпа

Мақалада бірлескен топтық жұмыс арқылы педагогикалық ЖОО-да практикалық жұмыстарды ұйымдастыру мәселесі қарастырылған. Бірлескен топтық жұмыс бұл сыни ойлау мен тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытатын әдіс түрі болып табылады. Бұл әдісті педагогикалық ЖОО-да практикалық жұмыста тиімді қолдануға болады. Автор бірлескен топтық жұмыс әдісі теориялық білімді практикада қолдануға мүмкіндік береді деп есептейді. Мақалада топтық жұмыс студенттердің көптеген дағдыларын белсенді түрде дамытуды талап ететіндігі атап көрсетілген. Автор топтық жұмыс түрлері әр түрлі болғандықтан, оны студенттердің деңгейіне, оқыту мақсатына байланысты сәйкес бірлескен топтық жұмыс түрін дұрыс таңдау қажет деп санайды. Коммуникативті құзыреттілік мақсатында педагогикалық пәндерді оқытуда бірлесен топтық  жұмысты қолдану ерекшеліктерін анықтауға көп көңіл бөлінген. Сабақтарда топтық жұмысты педагогикалық әрекеті мен дағдыларын қалыптастыру үшін пайдаланатын мысалдар келтірілген. Бірлескен топтық жұмыс студенттер үшін жақсы мотивация болып, әр түрлі шағын топтарда студенттердің жалпы зияткерлік дамуы мен коммуникативтік әлеуетіне бағытталады. Бірлескен топтық жұмыс топта мәселелерді шығармашылық шешу мен шешім қабылдау сияқты түрлі практикалық дағдыларды дамытады. Бірлескен топтық жұмысты студенттердің мәселе бойынша нақты жағдайды зерттеуі және шешім қабылдауы деп сипаттауға болады. Бірлескен топтық жұмыс жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын, ынтымақтастық пен топтық жұмыс дағдыларына да оң әсер береді. Автор «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәнінің мысалында бірлескен топтық жұмыстың студенттердің іскерлік қарым-қатынасына, презентацияларды дайындауға және ұйымдастырушылық қабілеттерге үйрететіндігіне баса назар аударады. Мақалада педагогикалық сабақтарда бірлескен топтық жұмысты қолданудың артықшылықтары мен қиындықтары көрсетілген. Педагогикалық жоғары оқу
орындарында оқытудың интерактивті әдістерінің бірі ретінде бірлескен топтық жұмысты
қолданудың маңыздылығын анықтау – мақала авторларының міндеті болып саналады.

Әдебиеттер тізімі

Margaret Mead Quotes. [Электронды ресурс]. URL:

https://www.brainyquote.com/quotes/margaret_mead_100502 (қаралған күні 12.09.2022)

Кларин М.В. Инновационные модели обучения: исследование мирового опыта: монография. –

М.: Луч, 2018. – 640 с.

Козыбай А.К., Каимова Р.Т. Новые образовательные технологии: учебное пособие. – Астана:

Фолиант, 2015. – 129 с.

Поллард Э. Рефлексивті оқыту негіздері. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2020. – 728 б.

Мынбаева А.К., Садвакасова З.М. Инновационные образовательные технологии: учебное

пособие. Часть 2. – Алматы: Қазақ университеті, 2020. – 362 с.

Амонашвили П.Ш., Омарова Г.А., Анарбек Н. Основы гуманной педагогики и самопознания:

учебник. – Алматы: ННПООЦ «Бөбек», 2018. – 278 с.

Дьяченко В.К. Коллективный способ обучения: дидактика в диалогах. – М.: Народное

образование, 2004. – 352 с.

Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: ИТРК, 2003. – 736 c.

Роджерс К.Р. Становление личности: Взгляд на психотерапию. – М.: Эксмо-Пресс, 2001. – 480 с.

Маслоу А. Мотивация и личность. – СПб.: Питер, 2019. – 400 с.

Кричевский В.Ю. Демократизация школьной жизни. – М.: «Знание» РСФСР, 1991. – 38 с.

Гуманистические ценности европейских цивилизаций и проблемы современного мира.

Правоведение (10-11) / ред. В.Л. Поляков, Н.И. Элиасберг. – СПб: Специальная

литература, 2014. – 566 c.

Болотова А.К., Молчанова О.Н. Психология развития и возрастная психология: учебник для

вузов. – СПб.: Питер, 2021. – 512 с.

Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. – М.: ИНТОР, 1996. – 544 с.

Занков Л.В. Избранные педагогические труды. 3-е изд., дополн. – М.: Дом педагогики, 1999. –

с.

Психология мышления. Мышление как разрешение проблемных ситуаций. 2-е изд., перераб. и

дополн. / под ред. и с закл. ст. А.А. Матюшкиной. – М.: ИД «Международные отношения», 2017.

– 226 с.

Вертгеймер М. Продуктивное мышление / Пер. с англ. Общ. ред. С.Ф. Горбова, В.П. Зинченко. –

М.: Прогресс, 1987. – 336 с.

Веккер Л.М. Психика и реальность: единая теория психических процессов. – М.: Смысл, 1998. –

с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность: учебное пособие. 2-е изд., стереотипное. –

М.: Смысл: Академия, 2005. – 352 с.

Margaret Mead Quotes. [Electronic resource]. URL:

https://www.brainyquote.com/quotes/margaret_mead_100502 (date of access 12.09.2022)

Klarin M.V. Innovacionnye modeli obuchenia: issledovanie opyta [Innovative learning models: a study

of world experience]: monografia. – M.: Luch, 2018. – 640 s. [in Russian]

Kozybay A.K., Kaimova R.T. Novye obrazovatelnye tehnologii [New educational technologies]:

uchebnoe posobie. – Astana: Foliant, 2015. – 129 s. [in Russian]

Pollard E. Refleksivti oqytu negizderi [The basis of reflexive learning]. – Almaty: “Ulttyq audarma

biurosy” qogamdyq qory, 2020. – 728 b. [in Kazakh]

Mynbayeva A.K., Sadvakasova Z.M. Innovacionnye obrazovatelnye tehnologii [Innovative educational

technologies]: uchebnoe posobie. Chast 2. – Almaty: Qazaq universiteti, 2020. – 362 s. [in Russian]

Amonashvili Sh., Omarova G.A., Anarbek N. Osnovy gumannoi pedagogiki i samopoznania [The basis

of humane pedagogy and self-knowledge]: uchebnik. – Almaty: NNPOOC «Bobek», 2018. – 278 s. [in

Russian]

Diachenko V.K. Kollektivnyi sposob obuchenia: didaktika v dialogah [Collective approach to learning:

didactics in dialogue]. – M.: Narodnoe obrazovanie, 2004. – 352 s. [in Russian]

Makarenko A.S. Pedagogicheskaia poema [Pedagogical poem]. – M.: ITRK, 2003. –736 c. [in Russian]

Rodjers K.R. Stanovlenie lichnosti: Vzgliad na psihoterapiu [Formation of personality: A look at

psychotherapy]. – M.: Eksmo-Press, 2001. – 480 s. [in Russian]

Maslou A. Motivacia i lichnost [Motivation and personality]. – SPb.: Piter, 2019. – 400 s. [in Russian]

Krichevski V.Iu. Demokratizacia shkolnoi jizni [Democratization of school life]. – M.: “Znaniye”

RSFSR, 1991. – 38 s. [in Russian] 12. Eliasberg N.I. Gumanisticheskie cennosti evropeiskih civilizaci i problemy sovremennogo mira.

Pravovedenie (10-11) [Humanistic values of European civilizations and problems of the modern world.

Jurisprudence (10-11)] / red. V.L. Poliakov, N.I. Eliasberg. – SPb: Specialnaia literatura, 2014. – 566 s.

[in Russian]

Bolotova A.K., Molchanova O.N. Psihologia razvitia i vozrastnaшa psihologia [Developmental

psychology and age psychology]: Uchebnik dlia vuzov. – SPB.: Piter, 2021. – 512 s. [in Russian]

Davydov V.V. Teoria razvivaiushego obuchenia [The theory of developmental learning]. – M.: INTOR,

– 544 s. [in Russian]

Zankov L.V. Izbrannye pedagogicheskie trudy [Selected Pedagogical Works]. 3-e izd., dopoln. – M.:

Dom pedagogiki, 1999. – 608 s. [in Russian]

Psihologia myshlenia. Myshlenie kak razreshenie problemnyh situaci [Psychology of thinking.

Thinking as a solution to problem situations]. 2-e izd., pererab. i dopoln. / pod red. i s zakl. st. A.A.

Matiushkinoi. – M.: ID “Mejdunarodnye otnoshenia”, 2017. – 226 s. [in Russian]

Vertgeimer M. Produktivnoe myshlenie [Productive thinking] / Per. s angl. Obsh. red. S.F. Gorbova,

V.P. Zinchenko. – M.: Progress, 1987. – 336 s. [in Russian]

Vekker L.M. Psihika i realnost: edinaia teoria psihicheskih processov [Psyche and reality: a unified

theory of mental processes]. – M.: Smysl, 1998. – 670 s. [in Russian]

Leontiev A.N. Deiatelnost. Soznanie. Lichnost [Activity. Consciousness. Personality]: uchebnoe

posobie. – 2-e izd., stereotipnoe. – M.: Smysl: Akademia, 2005. – 352 s. [in Russian]

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ