БИОЛОГИЯЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ВИРТУАЛДЫ ТАҚТАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
94 150
Кілт сөздер:
виртуалды тақта, Padlet, ZOOM, цифрландыру, білім беру, қашықтықтан оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, үштілділік.Аңдатпа
Мақалада қазіргі таңдағы өзекті мәселелердің бірі болып табылатын білім беру үдерісінде қашықтықтан оқыту әдісін қолдану мүмкіндіктері қарастырылған. Мақалада білім беру барысында білім алушы мен оқытушы арасындағы ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқыту үдерісін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи ұстанымдарын ашып көрсету мақсатында қолжетімді виртуалды тақталар тізімі келтіріліп, олардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне талдау жасалған. Онда биологиялық пәндерді оқыту үдерісіне виртуалды тақталарды бейімдеп пайдалану жолдарына көңіл бөлінген. Авторлар биологиялық пәндерді үштілді білім беру жүйесі негізінде жүргізуде виртуалды Padlet тақтасын қолдану мүмкіндіктеріне назар аударған. Мақалада Padlet онлайн тақтасын құру мәселесі бойынша, сол сияқты ZOOM платформасын тақта ретінде қолдану мүмкіндіктері хақында нақтылы практикалық ұсыныстар берілген. Авторлар Padlet виртуалды тақтасы бір топ артықшылықтарға иелік ететіндігін мәлімдей отырып, оны жаратылыстану пәндері бойынша берілетін сабақтарда, сол сияқты сабақтан тыс уақыттарда да тиімді пайдалануға болатындығын көрсетеді. Виртуалды тақталар жәй ғана оқыту материалдарын беретін орын емес, ол сабаққа қашықтықтан қатысып отырған білім алушылармен ортақ білім беру өнімін құруға, олардың оқу үдерісіне қатысу белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретін бірден бір ортақ кеңістік ретінде қолданылуы тиіс екендігі аталып көрсетіледі. Интерактивті онлайн тақтаны пайдалану заманауи білім беру үдерісінің ажырамас бөлігі екендігін ескере отырып, авторлар Padlet виртуалды тақтасы технологиялық тұрғыдан аса тиімді нұсқа деген қорытындыға келеді.
Әдебиеттер тізімі
Грунт Е.В., Беляева Е. А., Лисситса С. Дистанционное образование в условиях пандемии: новые вызовы российскому высшему образованию // Перспективы науки и образования. – 2020. – №5(47). – С. 45–58. doi: 10.32744/pse.2020.5.3
Джусубалиева Д.М., Мамбетказиев А.Е., Бердибеков А.Б. Дистанционное обучение. – Усть-Каменогорск, 2019. – 160 с.
Утеулиев Н.С., Мадияров Н.К. Студенттерге геометрия курсын оқытуда жаңа цифрлық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2022. –№2(124). – Б. 243–255. https://doi.org/10.47526/2022-2/2664-0686.20
Туенбаева Қ.Т. Білім беру порталы жағдайында мұғалімдердің қашықтықтан өзара әрекеттестік әдістемесі: пед. ғыл. канд. ... дисс. автореф. – Алматы, 2010. – 24 б.
Ташимова А.Л. Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік технологияны кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлау: пед. ғыл. канд. ... дисс. автореф. – Алматы, 2010. – 24 б.
Halill A., Recep O. Students' Views towards the Usage of Smart Board in Biology Lessons // i-manager s Journal on School Educational Technology. – 2016. – №11(3). – P. 18–28. DOI: 10.26634/jsch.11.3.4787
Rashid A.A., Yunus M.M., Wahi W. Using Padlet for Collaborative Writing among ESL // Learners Creative Education. – 2019. – №10. – P. 610–620. https://doi.org/10.4236/ce.2019.103044
Әлімов А. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану: оқу құралы. – Алматы, 2009. – 263 б. ISBN 9965-9805-7-8
Полат Е.А., Бухаркина М.Ю., Моисеева М.В., Петров А.Е. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 272 с.
Бидайбеков Е.Ы., Гриншкун В.В., Камалова Г.Б., Исабаева Д.Н., Бостанов Б.Ғ. Білімді ақпараттандыру жəне оқыту мəселелері. – Алматы: Дәуір, 2014. – 352 б.
Глотова А.В. Онлайн-доска как средство организации групповой работы студентов на занятиях по иностранному языку в вузе в условиях электронного обучения // Открытое образование. – 2020. – Т.24. – №4. – С. 56–66. [Электронды ресурс]. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/onlayn-doska-kak-sredstvo-organizatsii-gruppovoy-raboty-studentov-na-zanyatiyah-po-inostrannomu-yazyku-v-vuze-v-usloviyah (қаралған күні: 17.04.2022).
Емельянова Ю.С., Смирнова Е.Е. Использование виртуальных досок для групповой работы в сфере дистанционного обучения математике // Проблемы и перспективы развития образования в России. – 2015. – №32. – С. 85–88.
REFERENСES
Grunt E.V., Beliaeva E.A., Lissitsa S. Distancionnoe obrazovanie v usloviiah pandemii: novye vyzovy rossiskomu vysshemu obrazovaniiu [Education in a pandemic: new challenges to Russian higher education] // Perspektivy nauki i obrazovania. – 2020. – №5(47). – S. 45–58. doi: 10.32744/pse.2020.5.3 [in Russian]
Djusubalieva D.M., Mambetkaziev A.E., Berdibekov A.B. Distancionnoe obuchenie [Distance education]. – Ust-Kamenogorsk, 2019. – 160 s. [in Russian]
Uteuliev N.S., Madiiarov N.K. Studentterge geometria kursyn oqytuda jana cifrlyq tehnologialardy qoldanudyn mumkіndіkterі [The Possibilities of Using New Digital Technologies in Teaching Students the Course of Geometry] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – № 2(124). – S. 243–255. https://doi.org/10.47526/2022-2/2664-0686.20 [in Kazakh]
Tuenbaeva K.T. Bіlіm beru portaly jagdaiynda mugalіmderdіn qashyqtyqtan ozara arekettestіk adіstemesі [Methodology of remote interaction of teachers in the conditions of the educational portal]: ped. gyl. kand. ... diss. avtoref. – Almaty, 2010. – 24 b. [in Kazakh]
Tashimova A.L. Bolashaq mugalіmderdі aqparattyq-kompiuterlіk tehnologiiany kasіbi іs-areketterde paidalanuga daiarlau [Preparation of future teachers for the use of information and computer technologies in professional activities]: ped. gyl. kand. ... diss. avtoref. – Almaty, 2010. – 24 b. [in Kazakh]
Halill A., Recep O. Students' Views towards the Usage of Smart Board in Biology Lessons // i-manager s Journal on School Educational Technology. – 2016. – №11(3). – P. 18–28. DOI:10.26634/jsch.11.3.4787
Rashid A.A., Yunus M.M., Wahi W. Using Padlet for Collaborative Writing among ESL // Learners Creative Education. – 2019. – №10. – P. 610–620. https://doi.org/10.4236/ce.2019.103044.
Alіmov A. Interbelsendі adіsterdі jogary oqu oryndarynda qoldanu [Application of interactive methods in higher education institutions]: oqu quraly. – Almaty, 2009. – 263 b. ISBN 9965-9805-7-8 [in Kazakh]
Polat E.A., Buharkina M.Iu., Moiseeva M.V., Petrov A.E. Novye pedagogicheskie i informacionnye tehnologii v sisteme obrazovania [New pedagogical and information technologies in the education system]. – M.: Izdatelski centr «Akademia», 2001. – 272 s. [in Russian]
Bidaibekov V.V., Grinshkun G.B., Kamalova D.N., Isabaeva B.G. Bіlіmdі aqparattandyru jane oqytu maselelerі [Problems of informatization of education and training]. – Almaty: Dauir, 2014. – 352 b. [in Kazakh]
Glotova A.V. Onlain-doska kak sredstvo organizacii gruppovoi raboty studentov na zaniatiiah po inostrannomu iazyku v vuze v usloviiah elektronnogo obuchenia [Online whiteboard as a means of organizing group work of students in foreign language classes at a university in terms of e-learning] // Otkrytoe obrazovanie. – 2020. – Vol. 24. – № 4. – S. 56-66. [Electronic resource]. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/onlayn-doska-kak-sredstvo-organizatsii-gruppovoy-raboty-studentov-na-zanyatiyah-po-inostrannomu-yazyku-v-vuze-v-usloviyah (date of access: 17.04.2022) [in Russian]
Emelianova Iu.S., Smirnova E.E. Ispolzovanie virtualnyh dosok dlia gruppovoi raboty v sfere distancionnogo obuchenia matematike [Using virtual whiteboards for group work in the field of distance learning in mathematics] // Problemy i perspektivy razvitia obrazovania v Rossii. – 2015. – №32. – S. 85–88. [in Russian]