Ағылшын тілін оқытуда ақпараттық технологиялар арқылы стратегиялық құзыреттілікті қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері
192 293
Кілт сөздер:
стратегиялық құзыреттілік, ақпараттық технология, құзыреттілікке негізделген тәсіл, ағылшын тілін оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдері, коммуникативті құзыреттілік.Аңдатпа
Бұл мақалада ақпараттық технологияларды қолдану негізінде ағылшын тілін оқытуда стратегиялық құзыреттілікті қалыптастырудың кейбір тиімді әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Стратегиялық құзыреттілік коммуникативтік құзыреттіліктің негізгі құрамдас бөліктерінің бірі ретінде шет тілінде (ағылшын тілінде) қарым-қатынас жасау процесінде қиындықтарды жеңу қабілетін білдіреді. Стратегиялық құзыреттілік – материалды меңгерудің және оны әртүрлі коммуникациялық мәселелерді шешуде қолданудың тиімді стратегияларын (әдістерін) таңдау қабілеті. Ағылшын тілін оқыту үдерісінде стратегиялық құзыреттілікті қалыптастыру қарым-қатынас процесінде әртүрлі мәселелерді шешудің тиімді стратегияларын таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді және бұл процесс оқу процесінде ақпараттық технологияларды пайдалану кезінде тиімдірек екенін атап өткен жөн. Ақпараттық технология негізінде ағылшын тілін оқыту үдерісінде стратегиялық құзыреттілікті қалыптастыру болашақта қарым-қатынасты жақсарту үшін нақты коммуникативті міндетті жүзеге асырудың стратегиялық жоспарын құру сияқты жалпы дағдыларды меңгеруді көздейді. Ағылшын тілін оқыту үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдану студенттердің тілдік білімдерінің немесе коммуникациялық дағдыларының орнын толтыру үшін коммуникациялық жағдайларда тәуекелге бару қабілеті мен дайындығына қызығушылығының артуына ықпал етеді: когнитивтік дағдыларды пайдалана білу, сонымен қатар тілдік жағдаят бойынша нақтылау сұрақтарын қою арқылы коммуникативтік құзыреттілігін арттыру. Стратегиялық құзыреттілікті дамыту үдерісінде ақпараттық технологияларды пайдаланатын ағылшын тілі сабақтары әртүрлілігімен, тиімділігімен және студенттердің ағылшын тілін үйренуге деген ынтасының жоғарылауымен ерекшеленеді.
Әдебиеттер тізімі
Wang Z., He J. On influence of Computer Multimedia Technology in language learning // Journal of Physics Conference series: Earth and environment science. – 2021. – Vol. 1802, Issue 3. – P. 1–5.
Cakici D. The use of ICT in teaching English as a foreign language // Participatory educational research. – 2016. – Т. 4. – №2. – С. 73–77. [Electronic resource]. URL: https://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/47596/601260
Ellis R. Understanding second language acquisition. – Oxford: Oxford University Press, 1987. – 529 p.
Faerch C., Kasper G. Processes and strategies in foreign language learning and communication // International Studies Bulletin. – 1989. – №5. – P. 47–118.
Moirand S. Enseigner à communiquer en langue étrangère. – Paris: Hachette, 1990. – 214 p.
Trenholm S., Jensen A. Interpersonal Communication. – Oxford: Oxford University Press, 2004. – 434 p.
Крюкова О.П. Самостоятельное изучение иностранных языков в компьютерной среде (на примере английского языка). – М.: Логос, 1998. – 126 c.
Council of Europe: Symposium on «Key Competencies for Europe»: Doc. DECS/SC/Sec (96)43. – Bern, 1996.
Ризаходжаева Г.А. Повышение профессионализма специалистов в области туризма как основополагающий фактор привлечения туристов (на примере памятника аркхитектуры Ходжи Ахмеда Ясави) // Международный симпозиум по Ходже Ахмеду Ясави. – Анкара, 2016. – С. 313–318.
Указ Президента Республики Казахстан. Государственная программа развития образования на 2011–2020 годы. Утверждена 7 декабря 2010 года №1118.
REFERENCES
Wang Z., He J. On influence of Computer Multimedia Technology in language learning // Journal of Physics Conference series: Earth and environment science. – 2021. – Vol. 1802, Issue 3. – P. 1–5.
Cakici D. The use of ICT in teaching English as a foreign language // Participatory educational research. – 2016. – T. 4. – №2. – S. 73–77. [Electronic resource]. URL: https://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/47596/601260
Ellis R. Understanding second language acquisition. – Oxford: Oxford University Press, 1987. – 529 p.
Faerch C., Kasper G. Processes and strategies in foreign language learning and communication // International Studies Bulletin. – 1989. – №5. – P. 47–118.
Moirand S. Enseigner à communiquer en langue étrangère [Teaching to communicate in a foreign language]. – Paris: Hachette, 1990. – 214 p. [in French]
Trenholm S., Jensen A. Interpersonal Communication. – Oxford: Oxford University Press, 2004. – 434 p.
Kriukova O.P. Samostoiatelnoe izuchenie inostrannyh iazykov v kompiuternoi srede (na primere angliyskogo iazyka) [Independent study of foreign languages in a computer environment (on the example of the English language)]. – M.: Logos, 1998. – 126 c. [in Russian]
Council of Europe: Symposium on «Key Competencies for Europe»: Doc. DECS/SC/Sec (96)43. – Bern, 1996.
Rizahodjaeva G.A. Povyshenie professionalizma specialistov v oblasti turizma kak osnovopolagaiushiy faktor privlecheniia turistov (na primere pamiatnika arhitektury Hodji Ahmeda Iasavi) [Improving professionalism of the specialists in the field of tourism as the fundamental factor for attracting tourists (on the example of architectural monument of Khoja Ahmed Yassawi)] // Mejdunarodnyi simpozium po Hodje Ahmedu Iasavi. – Ankara, 2016. – S. 313–318. [in Russian]
Ukaz Prezidenta Respubliki Kazahstan. Gosudarstvennaia programma razvitiia obrazovaniia na 2011–2020 gody [Decree of the President of the Republic of Kazakhstan. State program for the development of education for 2011-2020]. Utverjdena 7 dekabria 2010 goda №1118. [in Russian]