Аралық қайталау әдісін жаңа сөздерді үйренудің тиімді әдісі ретінде қолдану
160 230
Кілт сөздер:
ағылшын тілі, аралық қайталау, дәстүрлі әдіс, тиімділік, жеке сабақтар.Аңдатпа
Жиырма бірінші ғасыр – ақпараттық технологиялар, жаһандану, дүниежүзілік саяси, экономикалық, діни интеграция ғасыры. Осыған орай ағылшын тілі бүкіл әлемнің тілі ретінде қарастырылып, ағылшын тілін үйренушілер саны артып келеді. Ағылшын тілі мұғалімдері де бірнеше жылдар бойы қазіргі үйренушілерге сәйкес келетін оқыту әдістерін іздеуде. Осы орайда, аталмыш зерттеу жұмысы аралық қайталау әдісі мен дәстүрлі әдістерді қолдана отырып, жеке сабақтарда жаңа лексиканы үйренушілердің нәтижелерін салыстыруға бағытталған. Зерттеу жұмысында сандық және сапалық әдістер
қолданылып, бақылау эксперименті жүргізілген. Тәжірибелік оқытуда 34 ер және әйел адам қатысты. Зерттеу нәтижесінде жеке сабақтарда ағылшын тілін үйренушілер арасында аралық қайталау әдісін қолдана отырып жаңа сөздерді үйрену оң нәтижесін беріп, үйренушілердің
тілді үйрену үлгерімі артқаны байқалады. Мақалада бұл әдісті қолдану дәстүрлі әдісті қолдану арқылы тілді үйренуге қарағанда әлдеқайда тиімді екені көрсетілген. Зерттеу нәтижесінде аралық қайталау әдісінің жаңа сөздерді үйренуде тиімділігі анықталғандықтан, ағылшын тілі оқытушыларына бұл әдісті білім беру барысында қолдану ұсынылады.
Әдебиеттер тізімі
BIBLIOGRAPHY
Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы [Электронды ресурс]. – URL: https://www.akorda.kz/kz/addresses/addresses_of_president/memleket-basshysy-nnazarbaevtyn-kazakstan-halkyna-zholdauy-2017-zhylgy-31-kantar (қаралған күні 12.03.2022) 2. Ebbinghaus H. Memory: a Contribution to Experimental Psychology (original work published in 1885). – NYC: Teachers College, Columbia University, 1913. –124 p. doi: 10.1037/10011-000
Михайлов И.Э., Балакшин П.В. Метод модификации последовательности интервального повторения, основанный на активности пользователя в сети интернет // Научно-технический вестник информационных технологий, механики и оптики. – 2019. – Т. 19. – №4. – С. 689–696.
Cook V. Second Language Learning and Language Teaching. 5th ed. Routledge, 2016. – 344 p. doi: 10.4324/9781315883113
Ausubel D.P., Youssef M. The effect of spaced repetition on meaningful retention // The Journal of General Psychology. – 1965. – V. 73. №1. – P. 147–150. doi: 10.1080/00221309.1965.9711263
Yoonhee J. et al. Decomposing the interaction between retention interval and study/test practice: the role of retrievability // Quarterly Journal of Experimental Psychology. – 2012. – V. 65(5). – P. 962–975. doi: 10.1080/17470218.2011.638079
Hassanzadeh-Taleshi M., Yaqubi B., Bozorgian H. The effects of combining task repetition with immediate post-task transcribing on L2 learners’ oral narratives // The Language Learning Journal. – 2021. №4/1. – P. 1–12.
Aminatun D., Oktaviani L. Memrise: Promoting students’ autonomous learning skill through language learning application // Metathesis: Journal of English Language, Literature, and Teaching. – 2019. – Т. 3. – №2. – P. 214–223.
Молчанова М.А. Использование мобильного приложения Memrise при изучении иностранного языка в вузе // Большое евразийское партнёрство: лингвистические, политические и педагогические аспекты. – 2021. – C. 178–182.
Purgina M., Mozgovoy M., Blake J. WordBricks: Mobile technology and visual grammar formalism for gamification of natural language grammar acquisition // Journal of Educational Computing Research. – 2020. – Т. 58. – №1. – P. 126–159.
Seibert Hanson A.E., Brown C.M. Enhancing L2 learning through a mobile assisted spaced-repetition tool: an effective but bitter pill? // Computer Assisted Language Learning. – 2020. – Т. 33. – №1-2. – P. 133–155.
Aminatun D., Oktaviani L. Memrise: Promoting students’ autonomous learning skill through language learning application // Metathesis: Journal of English Language, Literature, and Teaching. – 2019. – Т. 3. – №2. – P. 214–223.
Uchihara T., Webb S., Yanagisawa A. The effects of repetition on incidental vocabulary learning: A meta‐analysis of correlational studies // Language Learning. – 2019. – Т. 69. – №3. – P. 559–599.
Phillips J.L. et al. Effectiveness of the spaced education pedagogy for clinicians’ continuing professional development: a systematic review // Medical education. – 2019. – Т. 53. – №9. – P. 886–902.
Ahmadian M.J., Mansouri S.A., Ghominejad S. Language learners’ and teachers’ perceptions of task repetition // Elt Journal. – 2017. – Т. 71. – №4. – P. 467–477.
Lotfolahi A.R., Salehi H. Learners’ perceptions of the effectiveness of spaced learning schedule in l2 vocabulary learning // SAGE Open. – 2016. – Т. 6. – №2. – P. 21–38.
Somani R., Rizvi M. Project based learning over traditional method of language teaching: A quasi experiment design in EFL classrooms // Literacy Information and Computer Education Journal (LICEJ). – 2018. – Т. 9. – №2. – P. 2895–2904.
Khan N.W. et al. A Comparative Study of Task Based Approach and Traditional Approach in English Language Teaching // Hamdard Islamicus. – 2020. – Т. 43. – №1. – P. 895–911.
REFERENCES
Memleket basshysy N.A. Nazarbaevtyn Qazaqstan halqyna Joldauy [Address of the head of State N.A. Nazarbayev to the people of Kazakhstan] [Elektrondy resurs]. – 2017. – URL:https://www.akorda.kz/kz/addresses/addresses_of_president/memleket-basshysy-nnazarbaevtyn-kazakstan-halkyna-zholdauy-2017-zhylgy-31-kantar. (qaralgan kunі 12.03.2022) [in Kazakh] 2. Ebbinghaus H. Memory: a Contribution to Experimental Psychology (original work published in 1885). – NYC: Teachers College, Columbia University, 1913. –124 p. doi: 10.1037/10011-000
Mihailov I.E., Balakshin P.V. Metod modifikacii posledovatelnosti intervalnogo povtoreniya, osnovannyi na aktivnosti polzovatelya v seti internet [A method of modifying the sequence of interval repetition based on user activity on the Internet] // Nauchno-tehnicheskiy vestnik informacionnyh tehnologiy, mekhaniki i optiki. – 2019. – T. 19. – №. 4. – S. 689–696. [in Russian]
Cook V. Second Language Learning and Language Teaching. 5th ed. Routledge, 2016. – 344 p. doi: 10.4324/9781315883113
Ausubel D.P., Youssef M. The effect of spaced repetition on meaningful retention // The Journal of General Psychology. – 1965. – V. 73. №1. – P. 147–150. doi: 10.1080/00221309.1965.9711263
Yoonhee J. et al. Decomposing the interaction between retention interval and study/test practice: the role of retrievability // Quarterly Journal of Experimental Psychology. – 2012. – V. 65(5). – P. 962–975. doi: 10.1080/17470218.2011.638079
Hassanzadeh-Taleshi M., Yaqubi B., Bozorgian H. The effects of combining task repetition with immediate post-task transcribing on L2 learners’ oral narratives // The Language Learning Journal. – 2021. №4/1. – P. 1–12.
Aminatun D., Oktaviani L. Memrise: Promoting students’ autonomous learning skill through language learning application // Metathesis: Journal of English Language, Literature, and Teaching. – 2019. – Т. 3. – №2. – P. 214–223.
Molchanova М.А. Ispolzovanie mobilnogo prilojenia Memrise pri izuchenii inostrannogo iazyka v vuze [Using the Memrise mobile app when learning a foreign language at a university] // Bolshoe evraziiskoe partnerstvo: lingvisticheskie, politicheskie I pedagogicheskie aspekty. – 2021. – S. 178–182. [in Russian]
Purgina M., Mozgovoy M., Blake J. WordBricks: Mobile technology and visual grammar formalism for gamification of natural language grammar acquisition // Journal of Educational Computing Research. – 2020. – Т. 58. – №1. – P. 126–159.
Seibert Hanson A.E., Brown C.M. Enhancing L2 learning through a mobile assisted spaced-repetition tool: an effective but bitter pill? // Computer Assisted Language Learning. – 2020. – Т. 33. – №1-2. – P. 133–155.
Aminatun D., Oktaviani L. Memrise: Promoting students’ autonomous learning skill through language learning application // Metathesis: Journal of English Language, Literature, and Teaching. – 2019. – Т. 3. – №2. – P. 214–223.
Uchihara T., Webb S., Yanagisawa A. The effects of repetition on incidental vocabulary learning: A meta‐analysis of correlational studies // Language Learning. – 2019. – Т. 69. – №3. – P. 559–599.
Phillips J.L. et al. Effectiveness of the spaced education pedagogy for clinicians’ continuing professional development: a systematic review // Medical education. – 2019. – Т. 53. – №9. – P. 886–902.
Ahmadian M.J., Mansouri S.A., Ghominejad S. Language learners’ and teachers’ perceptions of task repetition // Elt Journal. – 2017. – Т. 71. – №4. – P. 467–477.
Lotfolahi A.R., Salehi H. Learners’ perceptions of the effectiveness of spaced learning schedule in l2 vocabulary learning // SAGE Open. – 2016. – Т. 6. – №2. – P. 21–38. 17. Somani R., Rizvi M. Project based learning over traditional method of language teaching: A quasi experiment design in EFL classrooms // Literacy Information and Computer Education Journal (LICEJ). – 2018. – Т. 9. – №2. – P. 2895–2904. 18. Khan N.W. et al. A Comparative Study of Task Based Approach and Traditional Approach in English Language Teaching // Hamdard Islamicus. – 2020. – Т. 43. – №1. – P. 895–911.