АРНАЙЫ ДӘРІГЕРЛІК ТОП СТУДЕНТТЕРІНЕ АРНАЛҒАН БЕЙІМДІК ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНІҢ МОДЕЛІ

103 76

Авторлар

  • Ж. ЕСІРКЕПОВ Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
  • О. ДҮЙСЕНОВ Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

дене тәрбиесі, арнайы дәрігерлік топ, дене жаттығулары, дене қабілеттері, дене шынықтыру-сауықтыру қызметі, инновациялық технология.

Аңдатпа

Бұл мақалада жоғары оқу орындарында арнайы дәрігерлік топ студенттеріне дене тәрбиесі пәнін жүргізіп, ұйымдастыру барысында кездесетін өзекті мәселелер қарастырылады. Авторлар ЖОО-дағы көпжылдық тәжірибелеріне сүйене отырып, арнайы дәрігерлік топ студенттеріне арналған бейімдік дене тәрбиесінің моделін жасап, тәжірибеге енгізуді ұсынады. Дене мүмкіндіктері шектеулі студенттерді (тірек-қимыл аппараты зақымданған) дене тәрбиесі жаттығуларына жүйелі түрде қатыстыру арқылы қызығушылықтарын арттыру жолдары блоктарға бөлініп, ғылыми тұрғыдан зерттеледі. Жалпы модель үш блоктан тұрады. Әр блокта тірек-қимыл аппараты ауыратын студенттерді сауықтыру мәселелері жан-жақты зерделенеді.

Әдебиеттер тізімі

Виленская Т.Е. Принципы формирования и организация физического воспитания в специальных медицинских группах // Теория и практика физической культуры. – 2005. – №1. – С. 25–26.

Козина Э.М. Физкультурно-оздоровительная деятельность как социальной фактор формирования здоровья современной студенческой молодежи: Автореф.дис... кан. соц. наук. – Пенза, ПГУ, 2007. – 23 с.

Люлина Н.В. Занятия в специальной медицинской группе: Учебное пособие. – Красноярск, КГТЭИ, 2005. – 158 с.

Ермегияев Т.А., Таймазов Н.А., Канагатов И.Б., Давиденко Д.Н., Салов В.Ю., Григорьев В.И. Физическая культура – спорт-здоровье: Учебное пособие / Под общей ред. проф. А.К. Кульназарова. – Астана, 2010. – 258 с.

Есиркепов Ж.М. Оценка физической подготовленности студентов специального медицинского отделения // Сборник статей по материалам ХХХІІ Международной заочной научно-практической конференции. – М., 2014. – №11 (32). – 89–95 с.

Шанина Г.Е. Адаптивная физическая культура как фактор социального здоровья лиц с ограниченными возможностями // Теор. и практ. физ. культ. – 2015. – №1. – С. 56–58.

Есиркепов Ж.М., Головченко С.В., Зульпухаров Х.Ш. Поведенческие факторы здоровья и физической активности подростков: гендерный аспект // Сборник статей по материалам ХХХІІ Международной заочной научно-прак. конференции. – М., 2014. – №11 (32). – 83–89 с.

Ержанов С.Ө., Қуатбеков Ш.Н. Бейімдік дене тәрбиесіндегі педагогикалық қызмет субъектісінің сипаттамасы // «Жаңа әлемдегі дене тәрбиесінің өзекті мәселелері» Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Қызылорда, 2018. – 121–124 б.

Байжанов Е.Қ. Мүмкіндігі шектеулі студенттердің дене жүктемесін оңтайландыру // Ізденіс. KZ ғылыми ақпараттық, танымдық журналы. – 2017. – №3. – 29–34 б.

Utegenov Zh. Yessirkepov Zh. Rysbaeva G. On the socialization problems of studen's personality during and upbringing // Life Science Journal. – 2014. – V. 11 – Iss. 10s. – P. 250–253.

Дене шынықтыру және спорт туралы Қазақстан Республикасының Заңы. 2014 жылғы 3 шілдедегі № 228-V ҚРЗ.

Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығы.

Сатыбалдина А.Е., Дәулет Г.Д., Лесбекова Р.Б. Әртүрлі аурулар кезіндегі қолданылатын емдік дене шынықтыру әдістемесі: Оқу құралы. – Алматы: ҚазСТА, 2019. – 148 б.

Бұғыбаева С.Ж., Лесбекова Р.Б., Есжан Б.Ғ., Кисебаев Ж.С. Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигигиенасы: Оқу құралы. – Алматы: ҚазСТА, 2017. – 204 б.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-09-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ