ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ЖАРАТЫЛЫСТАНУ БАҒЫТЫНДАҒЫ ПӘНДЕРГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН КІРІКТІРЕ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒ
139 117
Кілт сөздер:
кіріктіре оқыту, CLIL технологиясы, көптілділік, жаратылыстану бағытындағы пәндер, оқыту үдерісі, ағылшын тілі, білімгер.Аңдатпа
Бүгінгі күннің сұранысы әлемдік нарықта бәсекеге қабілетті мамандардың қалыптасуын керек етеді. Осы бағытта болашақ мамандарды даярлауда әлемдік талаптарды ескеру қоғам талабына айналды. Ол үшін ең алдымен көптілді маманды даярлау қажет. Бұл, әсіресе жаратылыстану бағытындағы пәндерге ағылшын тілін кіріктіре оқыту арқылы жүзеге асырылмақ.
Мақалада жаратылыстану бағытындағы пәндерді ағылшын тілінде оқытудың тиімді әдістемесіне көңіл аударылады. Болашақ мамандардан сауалнамалар алу арқылы жаратылыстану пәнінде ағылшын тілін кіріктіре оқытудың жағдайы айқындалып, оның тиімді әдісі ретінде CLIL технологиясы сипатталады. Ағылшын тілін кіріктіре оқытудың әдістемесі нақтылы мысалдармен, сабақ жоспарларымен байланыстырылып баяндалады.
Әдебиеттер тізімі
Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан-2050» стратегиясы // http:akorda.kz. – Астана, 2012.
Тоқаев Қ.К. «Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан» атты мақаласы // http:akorda.kz. – Нұр-Сұлтан, 2020.
Атемова Қ.Т., Мендикулова Ж.А. Ұлы ғұламалар мұраларындағы педагог маманның кәсіби тұлғасы туралы идеялар: Оқу құралы. – Шымкент: Әлем, 2017. – 86 б.
Исабекова Г.Б., Дүйсенова Н.Т, Ахметова А. Германияның білім беру жүйесіндегі CLIL технологиясының қазіргі жағдайына салыстырмалы талдау // Ясауи университетінің хабаршысы. – №2 (112), 2019. – 71–80-б.
Jamala I. Mammadova «Feasibility of CLIL Implementation in the Education System of Azerbaijan: Attitude towards CLIL and the English Language in Higher Educational Institutions» // International Journal of English Linguistics. – 2016. – Vol. 6. – No. 5. ISSN 1923-869X E-ISSN 1923-8703 Published by Canadian Center of Science and Education.
Колыхалова О.А. Влияние инновационных педагогических технологий на формирование учебной мотивации студентов неязыковых специальностей к изучению иностранного языка // Вестник ПСТГУ. Серия IV: Педагогика. Психология. – 2018. – №51. – C. 11–25.
Якаева Т.И. История возникновения и развития CLIL за рубежом. // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – М., 2016. – №7-2. – C. 120–123.
Бушмелева А.Г. Особенности предметно-языкового интегрированного обучения иностранному языку студентов по системе CLIL // Восточно-Европейский научный вестник. – Ижевск, 2017. – № 2 (10). – C. 4–6. 9. Назарбаев Н.Ә. (Қазақстан халқына жолдауы). Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан. // http:akorda.kz. – Астана, 2007.
Клец Т.Е. К вопросу об использовании предметно-языкового интегрированного обучения CLIL в системе иноязычной подготовки студентов // Иностранные языки: лингвистические и методические аспекты. – Тверь, 2015. – №30. – С. 83–89.