ҚАЗАҚ ТІЛІН ЕКІНШІ ТІЛ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ
305 151
Кілт сөздер:
оқыту әдістері, заманауи технология, коммуникативтік құзірет, мәдениетаралық қатысым, сабақ өрнектері.Аңдатпа
Бүгінгі таңда мемлекеттік тілдің қоғамдық қызметі аясының кеңеюі, тілді үйренуге ынталы, әлеуметтік дәрежесі әр түрлі адамдардың көбеюі (мемлекеттік қызметшілер, бизнесмендер, саясаткерлер, шетелдіктер, студенттер және т.б.) қазақ тілін екінші тіл ретінде оқытудың өзекті екендігін айғақтай түседі. Қазақ тілін екінші тіл ретінде оқыту барысында техникалық құралдарды ұтымды қолданып, тілді оқытудың заманауи тәсілдерін тиімді пайдалану – тіл үйренушінің оқу-танымдық әрекетін белсендіріп, пәнге қызығушылығын арттыруға мүмкіндік туғызады.
Мақалада қазақ тілін оқытуда тура, саналы-практикалық, аудиолингвалды, аудиовизуалды, суггестопедия және т.б. ауызша сөйлеуге үйрету әдістері қарастырылып, сабақ үлгілерінен өрнектер беріледі.
Әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. – Астана, Ақорда, 2012 жыл 14 желтоқсан. https://www.akorda.kz.
Пассов Е.И., Кибирева Л.В., Колларова Э. Концепция коммуникативного иноязычного образования: Методическое пособие для русистов (электронное издание). – М.: СПб: «Златоуст», 2015. – 200 с.
Щукин А.Н. Методика обучения речевому общению на иностранном языке: учебное пособие для преподавателей и студентов языковых вузов. – М., 2014. – 454 с.
Китайгородская Г.Л. Интенсивное обучение иностранным языкам. Теория и практика. – М., 1992. – 254 с.
Федотова Н.Л. Методика преподования русского языка как иностранного (практический курс). 2-е изд. – СПб: Златоуст, 2016. – 192 с.
Балыхина Т.М. Методика преподования русского языка как неродного (нового): учеб. пособие. – 2-е изд., испр. – М.: РУДН, 2010. – 188 с.
Кулубина Н.В. Зачем, что и как читать на уроке: Методическое пособие для преподователей русского языка как инностранного. – СПб.: Златоуст, 2015. – 224 с.
Капитонова Т.И., Московкин Л.В., Щукин А.Н. Методы и технологии обучения русскому языку как иностранному. – М.: Русский язык. Курсы, 2009. – 312 с.
Акишина А.А., Каган О.Е. Учимся учить. Для преподавателя русского языка как иностранного. – 3-е изд., испр. и доп. – М.: Русс.язык. Курсы, 2004. – 256 с.
Қадашева Қ. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. – Алматы: «Мұрагер» баспа үйі, 2005. – 176 б. 11. Лозанов Г. Суггестопедия при обучении иностранным языкам // Методы интенсивного обучения иностранным языкам. – Вып. 1. – М., 1973. – С. 9–17.
Исабекова Г.Б. және т.б. Германияның білім беру жүйесіндегі CLIL технологиясының қазіргі жағдайына салыстырмалы талдау // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2019. – №2 (112).
Тер-Минасова С.Г. Язык и межкультурная коммуникация. – М.: Слова, 2000. – 163 с.
«Егемен Қазақстан» газеті, 9 қаңтар 2020 ж. https://www.inform.kz/kz/kasym-zhomart-tokaevtyn-abay-zhane-ХХІ-gasyrdagy-Kazakstan-atty-makalasy_a3601880
Хрестоматия по методике преподавания русского языка как иностранного / сост. Л.В. Московкин, А.Н. Щукин. – М.: Русский язык: Курсы, 2010. – 552 с.
Курбакова М.А. Способы оптимизации процесса обучения иностранному языку (современное применение психотерапевтического метода доктора Лозанова) // Язык и культура. – №3(35). – 2016. – С.137–146.