TED Talks-тың тыңдау дағдысына әсері
121 189
Кілт сөздер:
кең ауқымды тыңдау, Ted Talks, тыңдауға үйрету, тыңдау дағдылары, түсіну.Аңдатпа
Шетел тілін үйрену сөйлеу және жазу сияқты өнімді дағдыларға көбірек бағытталған, бірақ тыңдау және оқу да маңызды. Тыңдау – бұл ауызша тілдің көп әсер ететін типтік әрекеті. Осылайша, қарқынды тыңдау студенттердің әртүрлі түсінікті ақпаратпен өзара әрекеттесуі үшін пайдалы. Бұл сапалы зерттеу студенттердің тыңдаудағы жетістігі мен TED дәрістерін аудиториядағы тыңдау үшін бай ресурс ретінде пайдалану арасында байланыс бар-жоғын зерттейді. Сонымен қатар, бұл зерттеу студенттердің ағылшын тілін үйренуге арналған материал ретінде TED дәрістерін пайдалану туралы түсініктерін анықтады. Осы сұрақтарды түсіндіру үшін бұл зерттеуге ағылшын тілін шет тілі ретінде оқып жатқан 20 мектеп оқушысы қатысты. Нәтижелер студенттерге тыңдауды жағымды және жаңа лексиканы меңгеру үшін пайдалы деп санайтынын көрсетті. Сонымен қатар, олар субтитрлердің сөйлеуді түсіну қиын бөліктерге түсінікті ететінін айтты.
Әдебиеттер тізімі
Renandya W.A., Farrell T.S.C. ‘Teacher, the tape is too fast!’ Extensive listening in ELT // ELT journal. – 2011. – Т. 65. – №1. – С. 52–59.
Chang A.C.S., Millett S. The effect of extensive listening on developing L2 listening fluency: Some hard evidence // ELT journal. – 2014. – Т. 68. – №1. – С. 31–40.
Takaesu A. TED talks as an extensive listening resource for EAP students // Asian-Focused ELT research and practice: Voices from the far edge. – 2017. – Т. 108.
Fahmiansyah D., Abdulrahman T.R. Ted talks video and students’ listening skills // Lingua. – 2018. – Т. 2. – №02. – С. 1–10.
Onoda S. The effect of QuickListens and Extensive Listening on EFL listening skill development // Extensive Reading World Congress Proceedings. – 2012. – Т. 1. – №1. – С. 176–179.
Yeh C.C. An investigation of a podcast learning project for extensive listening // Asian-focused ELT research and practice: Voices from the far edge. – 2017. – Т. 87.
Pamuji K.D., Waring R., Kurniawan E. EFL teachers’experiences in developing L2 proficiency through extensive listening // Teflin Journal. – 2019. – Т. 30. – №. 2. – С. 257–273.
Renandya, Willy A., & Jacobs, G. M. Extensive reading and listening in the L2 classroom. In Willy A. Renandya & H. P. Widodo (Eds.) // English Language Teaching Today. – 2016. No.5(1). – P. 97–110. doi: 10.1007/978-3-319-38834-2_8
Wingrove P. How suitable are TED talks for academic listening? // Journal of English for Academic Purposes. – 2017. – Т. 30. – С. 79–95.
Astika G., Kurniawan A. The challenges of using TED Talks as authentic resources of academic listening for EFL university students // Indonesian Journal of Applied Linguistics. – 2020. – Т. 9. – №3. – С. 589–598.
Zhanysbay M.D. Developing Students' Communicative Competence Using YouTube // Актуальные вопросы лингвистического образования / Aktualnye voprosy lingvisticheskogo obrazovaniia. – 2017. – №2. – С. 117–121.
Zheniskhankyzy A., Gersonskaya V. Studying the effectiveness of youtube as a learning tool among high school students in Kazakhstan // Norwegian Journal of Development of the International Science. – 2022. – №81. – С. 17–22.
Anderson J.R. Cognitive psychology and its implications (7th ed). – New York: Worth Publishers, 2010. – 500 p. 14. Buck G. How to become a good listening teacher. In Mendelsohn, D. and Rubin, J. (eds.) A guide for the teaching of second language listening. – San Diego: Dominie Press, 1995. – P. 113–131.
Brown S. Teaching listening. – New York: Cambridge University Press, 2006. – 39 s.