ОТБАСЫНДАҒЫ АНА МЕН ҚЫЗ БАЛА АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

98 92

Авторлар

  • П. ИСКАКОВА Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Л. АТАХАНОВА Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Ж. ӘБДІЛӘКІМ Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Х. АКЙОЛ Гази университеті

Кілт сөздер:

отбасы, тәрбие, ата-ана, қыз бала, психология, қарым-қатынас, мінез-құлық, ерекшеліктер.

Аңдатпа

Мақалада отбасындағы ана мен қыз бала арасындағы қарым-қатынастың өзіндік ерекшеліктері жан-жақты қарастырылады. Бұл мынадай ерекшеліктермен көрсетіледі: ата-аналар мен олардың мінез-құлқының ерекшеліктері; ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі, олардың білім деңгейі; отбасындағы эмоционалдық-адамгершілік ахуал; тәрбиенің әсер ету құралдарының ауқымы; баланың отбасы өміріне қосылу дәрежесі; баланың өзекті қажеттіліктерін есепке алу және оларды қанағаттандыру дәрежесі. Анамен қарым-қатынас – бұл әрбір балада пайда болатын ең күшті байланыс. Қандай жағдай болмасын анамен қарым-қатынас өмір бойы мықты болып қала береді. Мақала авторлары отбасында баланың эмоционалдық-тұлғалық дамуында ата-ана ұстанымдары мен тәрбиелік мәніне басымдық береді. Мақаланың негізгі бөлігі ата-аналардың отбасылық ұстанымдарына, ата-аналардың көңіл-күйі мен мінез-құлықтарына тән ерекшеліктерді, қыз бала мен ата-ана қатынастарындағы ішкі позициясының тәрбиелік мәнінен тұрады. Сонымен қатар, мақалада кәсіби отбасылық психологтардың ата-аналардың қыз балаларымен өзара қарым-қатынасына қатысты мәселелерді шешу тәжірибесі мен психологиялық кеңесі ұсынылады.

Әдебиеттер тізімі

Кряжева Н.Л. Развитие эмоционального мира детей. – Ярославль: Академия развития, 1996. – 208 с. 2. Чернецкая Л.В. Психологические игры и тренинги в детском саду. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2005. – 128 с. 3. Bowlby J. Attachment, communication, and the therapeutic process. 1988. A secure base: Parent-child attachment and healthy human development. – P. 137–157. 4. Хоментаускас Г.Т. Семья глазами ребенка. – М.: Педагогика, 1989. – 154 с. 5. Гульчевский В.Г. Коучинг в воспитательной системе образовательного учреждения (из опыта работы школ и педагогов). – Ростов-на-Дону: Изд-во ГБОУ ДРО РО РИПК и ППРО, 2015. – 104 с. 6. Филиппова Г.Г. Психология материнства. – М.: Изд-во Института Психотерапии, 2002. – 240 с.

Молчанов С.В. Психология подросткового и юношеского возраста. – Москва: Юрайт, 2019. – 351 с. 8. Алмазова О.В., Дзукаева В.П., Садовникова Т.Ю. Использование метода семантического дифференциала в исследовании юношей и девушек о семье // Проблемы педагогики и психологии. – 2015. – №2. – С. 277–290.

Atemova K., Kabekeyeva K., Iskakova P., Zhumadullaeva A., Belgibayeva G. Application of national values in family training of Kazakh people. // Journal of Advanced Pharmacy Education and Research, 2018. – V. 8. - Iss. 4. – P. 45–50. 10. Азаров Ю.П. Семейная педагогика. Воспитание ребенка в любви, свободе и творчестве. – М.: Эксмо, 2015. – 496 c.

Асалыоглы А., Шадинова Г.А., Джаппарова Р.Т., Колеген Г.Б. Проблема матери и ребенка в национальной демографической политике современного Казахстана // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2019. – №1 (111). – Б. 64–72. 12. Эйдемиллер Э.Г., Юстицкис В.В. Психология и психотерапия семьи: монография. – 4-е изд. – Санкт-Петербург: Питер, 2015. – 672 с.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ