Түркиядағы қазақстандық студенттердің түрік тілін үйренудегі мәдени сана-сезімі

137 110

Авторлар

  • З. Дуйсембекова Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

мәдени сана-сезім, қазақстандық студенттер, түрік мәдениеті, шетел тілін үйрену.

Аңдатпа

Бұл зерттеу Түркияның мемлекеттік университеттерінде оқитын қазақстандық студенттердің мәдени сана-сезімін зерттеуге бағытталған. Басқаша айтқанда, бұл зерттеу жұмысы Түркиядағы алғашқы жылында Түрік Тілін Үйрету Орталығында (TÖMER) түрік тілін үйрету курсына қатысқан қазақстандық студенттердің шетел тілі ретінде түрік тілін үйренудегі түрік мәдениетінің әсері туралы не ойлайтынын білуге арналған. Сауалнаманы қолдана отырып жиналған сандық мәліметтерге талдау жасалынған. Бұл зерттеуге Түркиядағы әр түрлі университеттерге түскен отыз студент қатысты. Сонымен қатар, қатысушылардың барлығы тілдік курстарда түрік тілін шет тілі ретінде оқыды. Деректерді талдаудың нәтижелері қазақстандық студенттердің мәдени сана-сезімінің артқанын және түрік мәдениетін үйрену туралы оң пікірлерін анықтады. Сондай-ақ нәтижелер түрік еліндегі түрік тілі сабағына қатысу елдің мәдени айырмашылықтары туралы көбірек білуде пайдалы болғанын көрсетті.

Әдебиеттер тізімі

Erdem, Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature, and History of Turkish or Turkic, 2009. 4/3: 888–937.

Bada, E. & Genc, B. Culture in language learning and teaching. The Reading Matrix, 5(1) 2005.

Önalan, O. EFL teachers’ perceptions of the place of culture in ELT: A survey study at four universities in Ankara/Turkey // The Journal of Language and Linguistic Studies, 1(2). 2005.

Ünver, Ş. Intercultural preparatory training for Turkish Erasmus // Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2007. 33: 219–228.

Brown, H.D. Principles of Language Learning and Teaching (3rd ed.). Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall Regents. 1994.

Byram, M. Cultural Studies in Foreign Language Education. Multilingual Matters, Ltd., Clevedon, England. 1989. 7. Hinkel, E., & Long, M.H. (Eds.). Culture in second language teaching and learning. Cambridge University Press, 1999.

Kramsch, C, Context and culture in language teaching. Oxford University Press, Oxford, England, 1993. 9. Ellis, S., McCullough, J., Wallendorf, M., & Tan, C.T. Cultural values and behavior: Chineseness within geographic boundaries. ACR North American Advances, 1985. 10. Jiang, W. The relationship between culture and language // ELT journal, 54(4), 328–334. 2000.

Yildiz, U. (2013). The need for a department of teaching Turkish as a foreign language: A proposal. Procedia - Social and Behavioral Sciences 70. – P. 1839–1846.

Balibey, O. Onsoz. In Altinok, I. & Yenicerioglu, Y. Yabancı Dil olarak Türkçe Öğretimi Çalıştayı Kitabı. – Ankara: Promeda Yayınları, 2010. – P. 4–5.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ