6-7 сынып оқушыларына ағылшын тілінде сөйлеуді үйретудің логикалық-коммуникативті тіректерін қолдану әдістемесі
168 187
Кілт сөздер:
тіл, монологтық сөйлеу, тірек, сызбалар, принциптер, логикалық- коммуникативті, әдістеме.Аңдатпа
Мақала 6–7 сынып оқушыларына шет тілін оқытуда логикалық және коммуникативті тіректерді қолдану мүмкіндіктеріне арналған. Сонымен қатар негізгі принциптер мен талаптар талқыланады, логикалық және коммуникациялық схемалардың жиынтығы ұсынылды. Зерттеу жұмысында шетелдік ғалымдардың логикалық және коммуникативті тіректерді сабақ барысында қолданып, оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамытуына қаттысты еңбектері қолданылған. Тіректердің негізгі түрлері мен жіктелімдері көрсетілген. Тіректерді жалпы әдіснамалық құбылыс ретінде анықтау мәселелері, оның қолданылу ерекшелігі сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлері, жіктемелердің жеткіліксіз өңделуі, тізімі нақты оқу материалын оқытуда қолданылатын тіректерді қарастырады. Бұл коммуникативті белсенділікті ынталандыратын және оның қалыптасу жолдары арқылы оның қалыптасуына басшылық жасайтын сөйлеу және сөйлеу сипатын ақпараттық қолдау.
Мақалада шет тілдерінде сөйлеуді үйренуде ең негізгі екі сөйлеу формасы қарастырылады.
Олар диалог және монолог. Монолог құрау бойынша түрлі логикалық және коммуникативті тіректер майндмап, кесте түрінде берілген болса, диалогтік формада сөйлеуді дамыту үшін арнайы фразалық жаттығулар қарастырылған.
Логикалық және коммуникациялық схемалардың жиынтығы оқушыларын шетел тілінде сөйлеудің пәндік мазмұнын және оны білдіру құралдарын ұсына отырып, тіл мен сөйлеудің барлық деңгейлерінде күшейтетін құбылыс ретінде түсіндіріледі.
Әдебиеттер тізімі
Концепция учебного предмета «Иностранный язык». [Электронный ресурс]. URL: https://pandiaonline.ru/text/80/339/1871.php
Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению. – М.: Русский язык, 1989. – 276 с.
Рогова Г.В., Верещагина И.Н. Методика преподавания английского языка на начальном этапе в средней школе. – М.: Просвещение, 1988. – 224 с.
Соловова Е.Н. Методика преподавания иностранных языков. Базовый курс лекций: Пособие для студентов педагогических вузов и преподавателей. – М.: Просвещение, 2005. – 239 с.
Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. – М.: Просвещение, 1991. – 223 с. 6. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. – М.: Просвещение, 1998. – 246 с.
Николаева Л. Использование логическо-коммуникативных опорных схем в процессе обучения говорению младших школьников. – М.: Академия, 2012. – 178 с.
Попова Е.И. Обучение монологическому высказыванию учащихся 6–7 классов средней общеобразовательной школы: Дисс. ... канд. пед. наук. – Ленинград, 1985. – 220 с.
Гез Н.И., Ляховицкий М.В., Миролюбов А.А. Методика обучения иностранным языкам в средней школе. – М.: Высшая школа, 1982. – 373 с.
Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: Учебное пособие для студентов лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Академия, 2004. – 338 с.
Buzan T., Buzan B. Super Thinking. Minsk: Potpourri, 2003. 320 p.