Бастауыш мектептегі ғылымға арналған жоғары ретті ойлау дағдыларындағы аралас оқытудың тиімділігі
309 213
Кілт сөздер:
аралас оқыту, жоғары деңгейлі ойлау дағдылары, ғылым, эксперимент, тест.Аңдатпа
Бұл зерттеудің мақсаты бесінші сынып оқушыларының жаратылыстану пәндерін оқытудағы жоғары ретті ойлау дағдылары бойынша аралас оқытудың тиімділігін
анықтау болды. Бұл зерттеуде эксперименталды зерттеу әдістері қолданылады. Бұл зерттеудің субъектілері №2 мемлекеттік бастауыш мектебінің бесінші сынып оқушылары
Режосари және Нгегот мемлекеттік бастауыш мектебінің 56 оқушысы эксперименталды сынып ретінде және Мижен Демак ауданындағы №1 және 3 Режосари мемлекеттік бастауыш мектебінің V сыныбың 46 оқушысы бақылау тобында болды. Бұл аралас оқыту моделінің тиімділігін N-Gain балл тесті нәтижелерінен көруге болады, мұнда эксперименттік сыныпта орташа санаттағы оқушылардың оқу нәтижелерінің 0,43-ке, ал
төменгі санаттағы бақылау сыныбы орташа 0,15-ке өскені байқалады. Wilcoxon тестінің нәтижелері Asymp.Sig ретінде 0,000 екені белгілі. Сонымен, эксперименталды және бақылау
сабақтарының тестке дейінгі және кейінгі оқу нәтижелерінің арасында айырмашылық бар деп қорытынды жасауға болады. Бұл айырмашылықтар Манн-Уитни сынағы арқылы
талданған. Mann-Whitney тесті негізінде Asymp.Sig мәні белгілі, 0,000 ықтималдық мәні <0,05-тен кіші. Сонымен, эксперименталды және бақылау сыныптары арасында жоғары
дәрежелі ойлау дағдыларының айырмашылығы бар деп қорытынды жасауға болады, мұнда эксперименталды топтың орташа мәні бақылау тобының орташасынан жоғары. Аралас
оқытуды қолдану бастауыш V сыныптағы жаратылыстану сабақтарында оқушылардың жоғары дәрежелі ойлау дағдыларына айтарлықтай әсер етеді деп қорытынды жасауға
болады.
Әдебиеттер тізімі
Tarkar, P. (2020). Impact of COVID-19 pandemic on education system. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(9s), 3812-3814.
Tahim Bael, B., Nachiappan, S., & Pungut, M. (2021). Analisis kesediaan guru dalam pelaksanaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam pembelajaran, pengajaran dan pemudahcaraan abad ke 21. [Analysis of teacher willingness in implementing high-level thinking skills in 21st century learning, teaching and youth]. Muallim Journal of Social Sciences and Humanities, 5(1), 100-119. https://doi.org/10.33306/mjssh/115 [in Indonesian]
Chandrasakeram, B. (2021). Aplikasi kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam pengajaran dan pembelajaran di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil dalam bandar Seremban [Application of hots in the teaching of Moral education in primary schools (SJKT) in Seremban district]. Muallim Journal of Social Sciences and Humanities, 5(4), 150-156. https://doi.org/10.33306/mjssh/171 [in Indonesian]
Kurniawan, T.T., Santoso, & Utaminingsih, S. (2021). Analysis of 4C-Based HOTS Assessment Module on Critical Thinking Ability. Journal of Physics: Conference Series, 1823(1), 012101. https://doi.org/10.1088/1742-6596/1823/1/012101 5. Widyaningrum, D., Utaminingsih, S., & Santoso. (2021). HOTS - based scientific learning to increase the comprehension concept and science students’ skill. Journal of Physics: Conference Series, 1823(1), 012092. https://doi.org/10.1088/1742-6596/1823/1/012092 6. Widana, I. W. 2017. Higher Order Thinking Skills Assessment (Higher Order Thinking Skills). Indonesian Student Assessment and Evaluation, 3(1). 7. Malang, T.K. (2016). Mengembangkan Pembelajaran Dan Penilaian Berpikir Tingkat Tinggi Pada Mata Pelajaran Sejarah SMA. [Developing Higher Order Thinking Learning and Assessment in High School History Subjects]. [in Indonesian] 8. Trilling, B., & Fadel, C. (2009). 21st century skills: Learning for life in our times. John Wiley & Sons. 9. Ekawarna. (2013). Penelitian Tindakan Kelas. [Classroom action research]. Jakarta Selatan: Referensi (GP Press Group). [in Indonesian] 10. Rusman. (2011). Model-model pembelajaran: Mengembangkan profesionalisme guru [Learning models: developing teacher professionalism]. Rajawali Pers/PT Raja Grafindo Persada. [in Indonesian] 11. Husamah, S. (2014). Pembelajaran Bauran (Blended Learning) Terampil Memadukan Keunggulan Pembelajaran Face-To-Face. E-Learning Offline-Online Dan Mobil Learning, [Skilled Blended Learning Combines the Advantages of Face-To-Face Learning. Offline-Online E-Learning and Car Learning]. Jakarta: Prestasi Pustaka Publisher. 12. Singh, H. (2021). Building effective blended learning programs. In Challenges and Opportunities for the Global Implementation of E-Learning Frameworks (pp. 15-23). IGI Global. 13. Stein, J., & Graham, C. R. (2014). Essentials for blended learning: A standards-based guide. Routledge.
McCabe, M.F., & Gonzalez-Flores, P. (2017). Essentials of online teaching: A standards-based guide. Taylor & Francis. 15. Conklin, W. (2011). Higher-order thinking skills to develop 21st century learners. Teacher Created Materials. 16. Afandi, A., Sajidan, S., Akhyar, M., & Suryani, N. (2019). Development frameworks of the Indonesian partnership 21st-century skills standards for prospective science teachers: A Delphi Study. Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 8(1), 89-100. 17. Zusi Hermawati, F.K., & Anugraheni, I. (2018). Peningkatan Hasil Belajar Dan Keaktifan Pada Mata Pelajaran Matematika Melalui Model Pembelajaran Learning Together Siswa Sekolah Dasar. [Improving Learning Outcomes and Activeness in Mathematics Subjects through the Learning Together Learning Model for Elementary School Students]. Jurnal Pendidikan Dasar, 6(1). [in Indonesian] 18. Waisah, W., Hayati, M. N., & Fatkhurrohman, M. A. (2020). Pengaruh POE berbasis blended learning Terhadap High Order Thingking Skill (Higher Order Thinking Skills) siswa SMP. [Effect of POE based on blended learning on High Order Thinking Skills (Higher Order Thinking Skills) of SMP students]. JPMP-Jurnal Pendidikan MIPA Pancasakti, 4(1), 1-11. 19. Sugiyono, (2015). Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif, dan R&D. [Educational research methods, qualitative, quantitative, and R&D approaches]. Persada, Grafindo. [in Indonesian] 20. Sugiyono. (2017). Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif, dan R&D. [Educational research methods, qualitative, quantitative, and R&D approaches]. Bandung: Alfabeta, CV. [in Indonesian] 21. Wulandari, H., & Purwanta, E. (2020). Pencapaian Perkembangan Anak Usia Dini di Taman Kanak-kanak selama Pembelajaran Daring di Masa Pandemi Covid-19. [Achievement of Early Childhood Development in kindergarten during online learning during the Covid-19 pandemic] Jurnal Obsesi: Jurnal Pendidikan Anak Usia Dini, 5(1), 452-462. [in Indonesian] 22. Yusuf, I., Widyaningsih, S. W., Prasetyo, Z. K., & Istiyono, E. (2021, March). Blended learning: its effect towards Higher Order Thinking Skills (HOTS). In Journal of Physics: Conference Series, 1832(1), p. 012039). IOP Publishing. 23. Cobanoglu, A., & Yurdakul, B. (2014). The effect of blended learning on students’ achievement, perceived cognitive flexibility levels and self-regulated learning skills. Journal of Education and Practice, 5(22), 176-197. 24. Farihah, A.N. (2016). Analisis Miskonsepsi Materi Sistem Regulasi pada Siswa Kelas XI SMA Kota Semarang (Doctoral dissertation, Universitas Negeri Semarang). [Misconceptions Analysis of Regulatory System Materials in Class XI SMA Semarang City Students (Doctoral Dissertation, Semarang State University)]. [in Indonesian] 25. Chontesa, E. 2019. Pengaruh Model Pembelajaran blended learning Terhadap Peningkatan Higher Order Thinking Skills dan Kemnadirian Belajar Biologi Kelas X (Doctoral dissertation, UIN Raden Intan Lampung). [The Effect of Blended Learning Learning Model on Increasing Higher Order Thinking Skills and Independent Learning of Biology Class X (Doctoral Dissertation, UIN Raden Intan Lampung)]. [in Indonesian] 26. Pratama H, Azman MNA, Zakaria NA, Khairudin M. The effectiveness of the kit portable PLC on electrical motors course among vocational school students in Aceh, Indonesia. Kompleksnoe Ispol'zovanie Mineral'nogo Syr'a = Complex Use of Mineral Resources. 2022; 320(1): 75-87. https://doi.org/10.31643/2022/6445.09 27. Raviany, M. (2019). Pengaruh Penerapan Blended Learning Pada Materi Listrik Statis Berbasis Whatsapp Terhadap Komponen Kemampuan Berpikir Tingkat Tinggi Siswa. [The Effect of Blended Learning Application on Whatsapp-Based Static Electricity on Students' Higher Order Thinking Ability Components]. [in Indonesian]