Шет тілін оқытудағы «flipped classroom» моделінің тиімділігі
40 55
Кілт сөздер:
аралас оқыту, «flipped classroom» моделі, шет тілі, белсенді оқыту әдістері, шет тілінің виртуалды білім беру кеңістігі, коммуникативті оқыту.Аңдатпа
Бұл мақала жоғары оқу орындарында шет тілін оқыту тәжірибесінде «flipped classroom» моделін және оны енгізудің тиімділігін зерттеуге арналған. Авторлар Қазақстандағы және шетелдегі ғалымдар мен педагогтардың ізденетін тақырыбы бойынша ғылыми-педагогикалық әдебиеттерге талдау жасады. Талдау негізінде осы зерттеудің объектісі болып табылатын аралас оқытудың ерекшеліктері көрсетіледі. Мақалада «flipped classroom» моделі, оны үйренуге деген мотивацияны арттыруға көмектесетін шет тілін оқытудың белсенді әдістері егжей-тегжейлі қарастырылады. Авторлар шет тілді виртуалды білім беру ортасының шексіз мүмкіндіктерін, сонымен қатар студенттермен кері байланыс орнату құралдарын атап көрсетеді. Студенттердің сабаққа белсенді қатысуын көздейтін CLT (Communicative Language Teaching - коммуникативті оқытуды) қолдануға көп көңіл бөлінеді. Шетел лингвистерінің еңбектеріне сілтеме жасай отырып, авторлар оқу уақытын коммуникативтіге дейінгі және коммуникативтік кезеңдер деп бөледі, бұл үдерістегі негізгі принциптерді қарастырып, жұмыс формалары мен белсенді әдістерін белгілейді. «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының 28 студенті қатысқан тәжірибелік-эксперименттік жұмыс барысында шет тілін оқытуда «flipped classroom» моделін қолданудың тиімділігі дәлелденді. Ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің қазіргі деңгейін тексеру үшін эксперименттің алдын ала және қорытынды кезеңдерінде ашық және жабық тест түрлері қолданылды. Статистикалық мәліметтерді талдау сұрақ қою, бақылау және әңгімелесу әдістерімен де қатар жүрді, бұл осы модельдің тиімділігін жан-жақты растауға ықпал етті.
Әдебиеттер тізімі
Bergmann J., Sams A. Flip your classroom: Reach every student in every class every day. – USA: International Society for Technology in Education, 2012. – 124 р. 2. Roehling P., Bredow C. Flipped learning: What is it, and when is it effective? [Электронный ресурс]. URL: https://www.brookings.edu/articles/flipped-learning-what-is-it-and-when-is-it-effective/ (дата обращения: 07.02.2024)
Roehling P.V. Flipping the College Classroom: An Evidence-Based Guide. – USA: Palgrave Pivot, 2018. – 151 р. 4. Караев Ж.А. Активизация познавательной деятельности учащихся в условиях применения компьютерной технологии обучения: дисс. … док. пед. наук. – Алматы, 1994. – 314 c.
Кобдикова Ж.У., Дуйсенов Т.Ж., Дуйсенова Р.Ж., Караев Е.Ж. Проблемы дистанционного обучения школьников // Вестник КазНПУ им. Абая. Серия Педагогика и психология. – 2020. – №3 (44). – С. 144–153.
Медешова А.Б., Кушеккалиев А.Н. Цифрлық білім беру ресурстарына шолу және part-time оқыту платформасын құру // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2023. – №4 (130). – Б. 306–317. https://doi.org/10.47526/2023-4/2664-0686.25 7. Шарипов Б.Ж., Джусубалиева Д.М. Реализация модели смешанного обучения в вузе // Вестник КазНПУ им. Абая. Серия Педагогические науки. – 2023. – №2 (78). – С. 15–25. https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.002
Fullan M. Technology, the new pedagogy, and flipped teaching. [Электронный ресурс]. URL: https://elearning.tki.org.nz/Teaching/Future-focused-learning/Flipped-learning (дата обращения: 09.02.2024)
Abahussain M.O. Implementing Communicative Language Teaching Method in Saudi Arabia: Challenges Faced by Formative Year Teachers in State Schools: diss. ... PhD. – Schottland, 2016. – 352 p.
Littlewood W., William L. Communicative language teaching: An introduction. – New York: Cambridge University Press, 1981. – 108 p.
Richard Jack C. Communicative Language Teaching Today. – New York: Cambridge University Press, 2006. – 52 p.
Пассов Е.И., Кузовлева Н.Е. Урок иностранного языка. – Ростов-на-Дону: Феникс; М.: Глосса-Пресс, 2010. – 640 с.
Советова Г.А., Кенжебекова А.Г., Кабенова Д.М. Об использовании цифровых образовательных ресурсов в обучении иностранному языку // 3i intellect, idea, innovation – интеллект, идея, инновация. – 2024. – №1. – С. 199–206. https://doi.org/10.52269/22266070_2024_1_199
Miteinander! «Deutsch für Alltag und Beruf» (A2.2). [Электронный ресурс]. URL: https://www.youtube.com/watch?v=92dnx6aRkpY (дата обращения: 23.01.2024)
REFERENCES
Bergmann J., Sams A. Flip your classroom: Reach every student in every class every day. – USA: International Society for Technology in Education, 2012. – 124 p.
Roehling P., Bredow C. Flipped learning: What is it, and when is it effective? [Electronic resource]. URL: https://www.brookings.edu/articles/flipped-learning-what-is-it-and-when-is-it-effective/ (date of access: 07.02.2024)
Roehling P.V. Flipping the College Classroom: An Evidence-Based Guide. – USA: Palgrave Pivot, 2018. – 151 p.
Karaev Zh.A. Aktivizacia poznavatelnoi deiatelnosti uchashihsia v usloviah primenenia kompiuternoi tehnologii obuchenia: diss. … dok. ped. nauk. [Activation of students’cognitive activity in the context of computer learning technology’ usage: dis.]. – Almaty, 1994. – 314 s. [in Russian]
Kobdikova J.U., Duisenov T.J., Duisenova R.J., Karaev E.J. Problemy distancionnogo obuchenia shkolnikov [Problems of distance learning for schoolchildren] // Vestnik KazNPU im. Abaia. Seria Pedagogika i psihologia. – 2020. – №3 (44). – S. 144–153. [in Russian]
Medeshova A.B., Kushekkaliev A.N. Cifrlyq bіlіm beru resurstaryna sholu jane part-time oqytu platformasyn quru [Review of digital educational resources and creation of part-time learning platform] // Jasaui universitetіnің habarshysy. – 2023. – №4 (130). – B. 306–317. https://doi.org/10.47526/2023-4/2664-0686.25 [in Kazakh]
Sharipov B.J., Djusubalieva D.M. Realizacia modeli smeshannogo obuchenia v vuze [Implementation of a blended learning model at a university] // Vestnik KazNPU im. Abaja. Seria Pedagogicheskie nauki. – 2023. – №2 (78). – S. 15–25. https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.002 [in Russian]
Fullan M. Technology, the new pedagogy, and flipped teaching. [Electronic resource]. URL: https://elearning.tki.org.nz/Teaching/Future-focused-learning/Flipped-learning (date of access: 09.02.2024)
Abahussain M.O. Implementing Communicative Language Teaching Method in Saudi Arabia: Challenges Faced by Formative Year Teachers in State Schools: diss. ... PhD. – Schottland, 2016. – 352 p.
Littlewood W., William L. Communicative language teaching: An introduction. – New York: Cambridge University Press, 1981. – 108 p.
Richard Jack C. Communicative Language Teaching Today. – New York: Cambridge University Press, 2006. – 52 p.
Passov E.I., Kuzovleva N.E. Urok inostrannogo iazyka [Foreign language lesson]. – Rostov-na-Donu: Feniks; M.: Glossa-Press, 2010. – 640 s. [in Russian]
Sovetova G.A., Kenjebekova A.G., Kabenova D.M. Ob ispolzovanii cifrovyh obrazovatelnyh resursov v obuchenii inostrannomu iazyku [On the use of digital educational resources in teaching a foreign language] // 3i intellect, idea, innovation – intellekt, ideia, innovacia. – 2024. – №1. – S. 199–206. https://doi.org/10.52269/22266070_2024_1_199 [in Russian]
Miteinander! «Deutsch für Alltag und Beruf» (A2.2). [Electronic resource]. URL: https://www.youtube.com/watch?v=92dnx6aRkpY (date of access: 23.01.2024)