Халықаралық ақпараттық технологиялар университетінің студенттерінің сөздік қорын постерлік презентация әдісі арқылы жетілдірудің тиімділігі
31 109
Кілт сөздер:
постер жасау, оқыту, үйрену, ағылшын тілі, сөздік қор, студенттер.Аңдатпа
Бұл мақалада Халықаралық ақпараттық технологиялар университетінің
студенттерінің сөздік қорын жетілдіру мақсатында постерлік презентацияны қолданудың
тиімділігі зерттелген. Бұл зерттеу жұмысы барлығы төрт топты қамтыды, олардың
әрқайсысы эксперименттік топқа немесе бақылау тобына кездейсоқ іріктеу әдісімен бөлінген
15 студенттен тұрады. Эксперименттік топ IT-терминологияға бағытталған постер жасауды
қамтитын тапсырмалармен жұмыс істеді, ал бақылау тобы дәстүрлі әдістермен сөздік қорын
кеңейтуді көздеді. Сөздік қорын меңгеру деңгейлерін бағалау үшін барлық төрт топқа
стандартталған сөздік сынақтарынан тұратын алдын ала және кейінгі бағалау жүргізілді.
Статистикалық талдау эксперименттік және бақылау топтары арасындағы тестілеуге дейінгі
және кейінгі нәтижелерді салыстыру үшін пайдаланылды, сонымен қатар сөздік қорды
иелену деңгейіндегі кез келген бастапқы айырмашылықтар ескеріледі. Бұл мақала
студентетрдің сөздік қорының өсуінің объективті өлшемдеріне назар аудара отырып, сандық
зерттеу әдісін қатаң ұстанады. Зерттеудің мақсаты Ақпараттық технологияларды оқыту
контекстінде сөздік қорын кеңейтудің қосымша құралы ретінде постер жасау
тапсырмаларының тиімділігі туралы эмпирикалық деректерді беру болып табылады.
Бұл зерттеудің нәтижелері «Ақпараттық технологиялар» сияқты мамандандырылған
салаларға бағытталған шетел тілін үйренудің инновациялық стратегиялары бойынша
ұсынылған ғылыми жұмыстардың көлеміне ықпал етеді. Сонымен қатар, алынған нәтижелер
техникалық мамандық студенттерінің шетел тілі үйренудің бірегей қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін ғылыми негізделген тәсілдерді іздейтін оқытушылар мен оқу
бағдарламаларын жасаушыларға практикалық ақпарат береді.
Әдебиеттер тізімі
Crystal D. English as a global language. – Cambridge University Press, 2013. – 212 p.
Chen Y. The demand for English proficiency in the international labor market: An empirical analysis //
Applied Economics. – 2013. – №45 (1). – P. 69–80.
Hsu L.Y., Chih C.T. From terminology to concept: A corpus-driven study on English for specific
purposes instruction in higher education // English for Specific Purposes. – 2016. – №44. – P. 1–12.
Leithner K., Gruber-Muecke T. Poster presentations as a genre of scientific communication: A
sociorhetorical analysis // International Journal of Business Communication. – 2010. – №47 (4). – P.
–430.
Baglione L. Writing a research paper in political science: A practical guide to inquiry, structure, and
methods. – CQ Press, 2016. – 248 p.
Figueiredo R.S., Morgado E. Multimodal teaching of English language vocabulary through posters //
Procedia-Social and Behavioral Sciences. – 2016. – №217. – P. 342–347.
Kessler G. Digital tasks and the future of language education. In New developments in ESP teaching
and learning research. – Springer. – 2017. – P. 19–34.
Rao S., Monroe M. A study of the use of student generated posters as an assessment tool. In
Proceedings of the Annual Meeting of the Association for Education in Journalism and Mass
Communication. Association for Education in Journalism and Mass Communication. – 2000.
Liu D., Song W. Vocabulary learning in the ESP classroom: An investigation of law students’
vocabulary learning strategies // English for Specific Purposes. – 2019. – №53. – P. 101–112.
Tarutienė J., Gudienė D. The role of posters in students’ autonomous academic reading // Journal of
Language and Literature. – 2016. – №7 (4). – P. 59–65.
Skehan P. A cognitive approach to language learning. – Oxford University Press, 1998. – 324 p.
Brown H.D., Abeywickrama P. Language assessment: Principles and classroom practices. – Pearson
Education, 2010. – 400 p.