Педагог-музыкантты кәсіби даярлау үдерісінде ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігі

52 89

Авторлар

  • М.С. Макашева Астана халықаралық университеті
  • А.Б. Палымбетова Қорқыт ата университеті
  • Р.Ж. Ахметов Қорқыт ата университеті

Кілт сөздер:

музыка, мұғалім, қашықтықтан оқыту, технология, музыкалық аспап, шеберлік, тәжірибе.

Аңдатпа

Мақалада қашықтықтан оқыту негізінде болашақ педагог-музыканттарды
аспаптық даярлау үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
мүмкіндіктері қарастырылады. Біз үшін қашықтықтан оқытудың маңыздылығы білім берудің
бірыңғай ақпараттық жүйесін құру арқылы білім алушылардың кәсіби аспаптық даярлық
деңгейін арттыру болып анықталды. Осы мақаланың мақсаты болашақ музыка мұғалімін
кәсіби даярлау контексінде арнайы пәндерді оқытуда қашықтықтан оқыту технологияларын
қолданудың тәжірибесін жинақтау және олардың осы аспектідегі тиімді мүмкіндіктерін
тәжірибеде қолдану болып айқындалды. Қашықтықтан оқыту контексінде жеке музыкалық
пәндерді жүргізу үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
мәселелерін зерттейтін заманауи педагогтардың көзқарастарын салыстыру және талдау
жүргізілді. Біздің зерттеуімізде болашақ музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігін
жетілдіру мақсатында оқыту үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
қолданудың практикалық нұсқаулары әзірленді. Зерттеулер 2022–2023 оқы жылы Қорқыт
Ата атындағы Қызылорда университетінің «Дәстүрлі музыка өнері» кафедрасында және
2023–2024 жылы Астана халықаралық университетінің педагогика институтында жүргізілді.
Зерттеу мақсатына жету үшін сауалнама әдісі таңдалды, ашық және жабық типтегі сұрақтары
бар сауалнамалар қолданылды. Бұл мақалада ашық типтегі жауаптар талданады.
Мамандарды даярлау үдерісінде қолданбалы зерттеулерге және музыкалық-орындаушылық
педагогика бағытындағы практикалық жұмыстардың оң нәтижелеріне сүйене отырып,
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық шарттары
анықталды.

Әдебиеттер тізімі

Burt J. Cisco says mobile traffic will grow eightfold by 2020. EWeek. 2016. [Electronic resource]. URL:

http://www.eweek.com/networking/cisco-says-mobile traffic-will-grow-8-fold-by-2020.html (date of access

05.2023)

Әлқожаева Н.С., Төлешова Ұ.Б. Жоғары мектептің оқу үрдісінде педагогикалық технологияларды

қолдану: оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2009. – 126 б.

Роберт И.В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и

технологический аспекты). – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2014. – 398 с.

Aguilar Carla E., Dye Christopher K. Developing Music Education Policy Wonks: Preservice Music

Education and Policy // Journal of music teacher education. – 2020. – Vol. 29. – Issue 2. – P. 78–88.

Соломин В.П. Использование социальных сетей интернета в преподавании естественнонаучных

дисциплин // Universum: Вестник Герценовского университета. – 2009. – №7. С. 99–103.

Горбунова И.Б., Заливадный М.С., Хайнер Е. Музыкально-компьютерные технологии как

информационно-трансляционная система в школе цифрового века // Вестник Орловского

государственного университета. Серия: Новые гуманитарные исследования. – 2014. – №4 (39). Б. 99–

Matthews D. How will technology reshape the university by 2030? [Electronic resource]. URL:

https://www.timeshighereducation.com/features/how-will-technology-reshape-university-2030. (қаралған

күні: 14.09.2023).

Король А. Дистанция в образовании: от методологии к практике // Наука и инновации. – 2020. – №6

(208). – С. 22–29.

Кенжебаева А.Т., Сансызбаева Д.Б., Касымова Г.К. Психолого-педагогические условия

формирования межкультурной компетенции у студентов // Ясауи университетінің хабаршысы. –

– №1(123). – Б. 92–101. https://doi.org/10.47526/2022-1/2664-0686.08

Schleicher A. Education disrupted – education rebuilt: Some insights from PISA on the availability and use

of digital tools for learnin // OECD Education and Skills Today [Electronic resource]. URL:

https://oecdedutoday.com/coronavirus-education-digital-tools-for-learning (date of access 22.04.2023)

Монахов В.М., Тихомиров С.А. Эволюция методической системы электронного обучения // Яросл.

пед. вестн. – 2018. – №6. [Электронный ресурс]. URL: https:// cyberleninka.ru/ article/n/evolyutsiyametodicheskoy-sistemy-elektronnogo-obucheniya (дата обращения 08.06.2023)

Klein P., et al. Classical Experiments revisited: Smartphone and Tablet PC as Experimental Tools in

Acoustics and Optics // Physics Education. – 2014. – №49 (4). – Р. 412–418.

Куздеубаева А.Б., Айсина С.Т., Жакаева К.А. Формирование профессиональной компетентности

будущего учителя музыки в процессе изучения дисциплины «Основной музыкальный инструмент –

фортепиано» // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2023. – №2 (128). – Б. 239–250.

https://doi.org/10.47526/2023-2/2664-0686.19

Burt J. Cisco says mobile traffic will grow eightfold by 2020. EWeek. 2016. [Electronic resource]. URL:

http://www.eweek.com/networking/cisco-says-mobile traffic-will-grow-8-fold-by-2020.html (date of access

05.2023)

Alkojaeva N.S., Toleshova U.B. Jogary mekteptіn oqu urdіsіnde pedagogikalyq tehnologiyalardy qoldanu

[The use of pedagogical technologies in the educational process of Higher School]: oqu quraly. – Almaty:

Qazaq universitetі, 2009. – 126 b. [in Kazakh]

Robert I.V. Teoria i metodika informatizacii obrazovania (psihologo-pedagogicheski i tehnologicheski

aspekty) [Theory and methodology of informatization of education (psychological, pedagogical and

technological aspects)]. – M.: BINOM. Laboratoria znani, 2014. – 398 s. [in Russian]

Aguilar Carla E., Dye Christopher K. Developing Music Education Policy Wonks: Preservice Music

Education and Policy // Journal of music teacher education. – 2020. – Vol. 29. – Issue 2. – P. 78–88.

Solomin V.P. Ispolzovanie socialnyh setei interneta v prepodavanii estestvennonauchnyh discipline [The use

of social networks of the Internet in the teaching of natural sciences] // Universum: Vestnik Gercenovskogo

universiteta. – 2009. – №7. S. 99–103. [in Russian]

Gorbunova I.B., Zalivadnyi M.S., Hainer E. Muzykalno-kompiuternye tehnologii kak informacionnotransliacionnaia sistema v shkole cifrovogo veka [Music and computer technologies as an information and

translation system in the school of the digital age] // Vestnik Orlovskogo gosudarstvennogo universiteta.

Seria: Novye gumanitarnye issledovania. – 2014. – №4 (39). Р. 99 – 103. [in Russian]

Matthews D. How will technology reshape the university by 2030? [Electronic resource]. URL:

https://www.timeshighereducation.com/features/how-will-technology-reshape-university-2030. (date of

access: 14.09.2023)

Korol A. Distancia v obrazovanii: ot metodologii k praktike [Distance in education: from methodology to

practice] // Nauka i innovacii. – 2020. – №6 (208). – S. 22–29. [in Russian]

Kenjebaeva A.T., Sansyzbaeva D.B., Kasymova G.K. Psihologo-pedagogicheskie usloviia formirovaniia

mejkulturnoi kompetencii u studentov [Psychological and Pedagogical Conditions for the Formation of

Intercultural Competence in Students] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – №1(123). – B. 92–101.

https://doi.org/10.47526/2022-1/2664-0686.08 [in Russian]

Schleicher A. Education disrupted – education rebuilt: Some insights from PISA on the availability and use

of digital tools for learnin // OECD Education and Skills Today [Electronic resource]. URL:

https://oecdedutoday.com/coronavirus-education-digital-tools-for-learning (date of access 22.04.2023)

Monahov V.M., Tihomirov S.A. Evoliucia metodicheskoi sistemy elektronnogo obuchenia [Evolution of the

methodological system of e-learning] // Iarosl. ped. vestn. – 2018. – №6. [Electronic resource]. URL:

https://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-metodicheskoy-sistemy-elektronnogo-obucheniya (date of

access 08.06.2023) [in Russian]

Klein P., et al. Classical Experiments revisited: Smartphone and Tablet PC as Experimental Tools in

Acoustics and Optics // Physics Education. – 2014. – №49 (4). – Р. 412–418.

Kuzdeubaeva A.B., Aisina S.T., Jakaeva K.A. Formirovanie professionalnoi kompetentnosti budushego

uchitelia muzyki v processe izucheniia discipliny «Osnovnoi muzykalnyi instrument – fortepiano»

[Formation of Professional Competence of a Future Music Teacher in the Process of Studying the Discipline

«The Main Musical Instrument is the Piano»] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2023. – №2 (128). –

B. 239–250. https://doi.org/10.47526/2023-2/2664-0686.19

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ