Астана қаласының білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмыстың жай-күйі мен тиімділігін талдау
78 61
Кілт сөздер:
мұғалімнің кәсіби өсуі, әдістемелік жұмыс, оқыту тәжірибесі, жалпы білім беру мекемелері, ұлттық жоба, әдістемелік қамтамасыз ету.Аңдатпа
Мақалада «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасы аясында жалпы білім беретін мекемелерде әдістемелік жұмысты ұйымдастыру мәселесі қарастырылады. Білім беру мекемелерінің қызметін қамтамасыз ету бойынша әдістемелік жұмыс білім берудің екі түрін кәсіптік біліммен ұштастыратын кешенді жүйе болуға тиіс. Бұл білім беру мекемелерінің басшылары мен пән мұғалімдеріне арналған тренинг, оның мазмұны «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын тұжырымдауды және тиісінше іске асыруды және кейіннен оқытушылар құрамымен өзара іс-қимылды көздейді.
Мақалада Астанадағы профессор-оқытушылар құрамын ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету моделі сипатталған. Астанада мұғалімдерді әдістемелік қолдауды ұйымдастырудың жай-күйі мен бағыттарын анықтау үшін эмпирикалық зерттеу жүргізілді.
Зерттеу аясында ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етудің енгізілген модельдерін салыстыру және қолданыстағы модельдің оң және теріс жақтарын толық талдау үшін басшылар мен оқытушылардың жауаптарын салыстыру мақсатында Астананың барлық орта білім беру ұйымдарының басшылары мен оқытушыларына сауалнама жүргізілді. Менеджерлердің (әдістемелік қолдауды ұйымдастырушы ретінде) және оқытушылардың (әдістемелік қолдауды алушы ретінде) жауаптары әдістемелік қолдау моделінің іс жүзінде қалай жүзеге асырылатынын және әдістемелік жұмыстың тиімділігін қандай факторлар анықтайтынын анықтау үшін салыстырылды.
Әдебиеттер тізімі
Сачкова Л.А. Информационно-методическое сопровождение инновационной деятельности педагогов в муниципальной системе образования: дисс. ... канд. пед. наук. – Н. Новгород, 2011. – 315 с.
Соколова И.И. Особенности методологии и прогнозирования развития педагогического образования. – СПб.: СПб ИУО РАО, 2016. – 130 c.
Gazman O. The Development of the Management and Self-government of Russian Schools and Pupils // Creating and Managing the Democratic School. Routledge. – 2018. – S. 147–156. [Electronic resource]. URL: https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781351041423-10/development-management-self-government-russian-schools-pupils-oleg-gazman (date of application: 26.01.2023)
Столяренко Л.Д., Самигин С.И. Психология и педагогика в вопросах и ответах. – Ростов н/Д.: Феникс, 2000. – 576 с.
Трунцева Т.Н. Учебно-методическое сопровождение самообразования педагогов общеобразовательных учреждений: дисс. ... канд. пед. наук. – М., 2011. – 210 с.
Целищева Н. Ситуация успеха для каждого учителя: предупреждение профессиональных затруднений, лист карьеры учителя, ситуация успеха для учителя и учеников // Народное образование. – 2000. – №1. – С. 87–106.
Bogler R., Nir A.E. The contribution of perceived fit between job demands and abilities to teachers’ commitment and job satisfaction // Educational Management Administration & Leadership. – 2015. – Т. 43. – №4. – S. 541–560.
Mariasse A.L. Vision and leadership: Paying attention to intention // Peabody journal of education. – 1985. – Т. 63. – №1. – S. 150–173.
Ravitch S.M., Carl N.M. Qualitative research: Bridging the conceptual, theoretical, and methodological. – Sage Publications, 2019.
Kuanysheva B.T. et al. Technologization of the Pedagogical Process as a Teacher Self-Improvement Factor // Journal of Social Studies Education Research. – 2019. – Т. 10. – №3. – С. 404–433.
José-Luis Á.G. OECD Reviews of Vocational Education and Training A Skills beyond School Review of Kazakhstan. – OECD Publishing, 2014.
REFERENCES
Sachkova L.A. Informacionno-metodicheskoe soprovojdenie innovacionnoi deiatelnosti pedagogov v municipalnoi sisteme obrazovaniia: diss. ... kand. ped. nauk. [Information and methodological support of innovative activity of teachers in the municipal education system: diss. ... Cand. of Ped. Sciences]. – N. Novgorod, 2011. – 315 s. [In Russian]
Sokolova I.I. Osobennosti metodologii i prognozirovaniia razvitiia pedagogicheskogo obrazovaniia [Features of methodology and forecasting of pedagogical education development]. – SPb.: SPb IUO RAO, 2016. – 130 c. [In Russian]
Gazman O. The Development of the Management and Self-government of Russian Schools and Pupils // Creating and Managing the Democratic School. Routledge. – 2018. – S. 147–156. [Electronic resource]. URL: https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781351041423-10/development-management-self-government-russian-schools-pupils-oleg-gazman (date of application: 26.01.2023)
Stoliarenko L.D., Samigin S.I. Psihologiia i pedagogika v voprosah i otvetah [Psychology and pedagogy in questions and answers]. – Rostov n/D.: Feniks, 2000. – 576 s. [In Russian]
Trunceva T.N. Uchebno-metodicheskoe soprovojdenie samoobrazovaniia pedagogov obsheobrazovatelnyh uchrejdeniy: diss. ... kand. ped. nauk. [Educational and methodological support of self-education of teachers of educational institutions: Diss. ... Cand. of Ped Sciences]. – M., 2011. – 210 s. [In Russian]
Celisheva N. Situaciia uspeha dlia kajdogo uchitelia: preduprejdenie professionalnyh zatrudneniy, list kariery uchitelia, situaciia uspeha dlia uchitelia i uchenikov [Success situation for every teacher: prevention of professional difficulties, teacher's career sheet, success situation for teachers and students] n// Narodnoe obrazovanie. – 2000. – №1. – S. 87–106. [In Russian]
Bogler R., Nir A.E. The contribution of perceived fit between job demands and abilities to teachers’ commitment and job satisfaction // Educational Management Administration & Leadership. – 2015. – T. 43. – №4. – S. 541–560.
Mariasse A.L. Vision and leadership: Paying attention to intention // Peabody journal of education. – 1985. – T. 63. – №1. – S. 150–173.
Ravitch S.M., Carl N.M. Qualitative research: Bridging the conceptual, theoretical, and methodological. – Sage Publications, 2019.
Kuanysheva B.T. et al. Technologization of the Pedagogical Process as a Teacher Self-Improvement Factor // Journal of Social Studies Education Research. – 2019. – T. 10. – №3. – S. 404–433.
José-Luis Á.G. OECD Reviews of Vocational Education and Training A Skills beyond School Review of Kazakhstan. – OECD Publishing, 2014.