Track Star онлайн бағдарламасының көмегімен лексиканы оқыту әдістері
55 107
Кілт сөздер:
онлайн бағдарлама, Track Star, сөздік қор, дамыту жолдары, үйренушілер, әдістер, веб-сайттар, мұғалімдер мен студенттер, жаттығулар.Аңдатпа
Мақалада Track Star онлайн бағдарламасы арқылы үйренушілердің ағылшын тіліндегі сөздік қорды дамыту жолдары анықталған. Сөздік қорды Track Star онлайн бағдарламасы арқылы қолдану ерекшеліктері және оларды дамыту әдістері қарастырылады. Білім беру веб-сайттары, сонымен қатар Track Star онлайн бағдарламасы уақытты үнемдеп қана қоймай, мұғалімдер мен студенттерді шабыттандырады. Бағдарлама мұғалімдер мен студенттер үшін ең ыңғайлы онлайн жаттығуларды қарастырған. Сонымен бірге үйренушілерге әртүрлі контекстегі сөздерді қайталап көрудің тамаша тәсілі ретінде ұсынылады.
Track Star – мұғалімдерге бірнеше веб-сайттарды жинауға және студенттерге арналған жұмыстарға онлайн саяхатты қадағалай алуға мүмкіндік беретін тегін онлайн бағдарламасы. Мұнда мұғалімдер оқушыларға визуалды сөздік түрін ұйымдастыра алады. Track Star – бұл студенттерге әртүрлі контекстегі сөздерді қайталап көрудің тамаша тәсілі (сөздік қорды тиімді меңгерудің бір тәсілі). Track Star Online бағдарламасы студенттерге әр модульді аяқтағаннан кейін үлгерімді көрудің жан-жақты жолын ұсынуға мүмкіндік береді, сонымен қатар студенттерді көптеген шығармашылық идеялардың пайда болуына шабыттандырады. Әрбір сабаққа арналған нақты және егжей-тегжейлі оқыту әдістері студенттердің білімді оңай меңгеріп, практикада қолдана алуын қамтамасыз етеді.
Әдебиеттер тізімі
Norbert Schmitt. Teaching and learning vocabulary. – Cambridge university press, 2010. – 98 p.
Aitchison J. Words in the mind: An introduction to the mental lexicon. 2nd edition. – Oxford: OUP, 1994. – 45 p.
Biemiller A., Boote C. An effective method for building meaningful vocabulary in primary vocabulary // Journal of Educational Psychology. – 2006. – Т. 98. – №1. – P. 44–62.
Anderson R.C. Research foundations for vocabulary. Paper commissioned by the World Bank. Urbana, IL: Center for the Study of Reading, 1992. – 26 p.
Thornbury S. How to teach vocabulary. – Harlow: Longman, 2002. –76 p.
Гнаткевич Ю.В. Проблемы овладения иноязычным словарем: текст лекций. – Киев: Вища шк., 1980. – 67 с.
Dobbs Christopher. Noah Webster and the Dream of a Common Language // Connecticut Humanities. [Electronic resource]. URL: https://connecticuthistory.org/noah-webster-and-the-dream-of-a-common-language/ (date of application 12.08.2022)
Шанский Н.М. Лингвистический анализ художественного текста: учеб. пособие для студ. пед. ин-тов. – М.: ФЛИНТА, 2019. – 416 с.
Barnett M.A. Syntactic and lexical/semantic skills in foreign language reading: Importance and interaction // The Modern Language Journal. – 1986. – Т. 70. – №4. – С. 343–349.
Plaza M., Cohen H. Predictive influence of phonological processing, morphological and naming speed on spelling performance // Brain and Cognition. – 2004. – Т. 55. – №2. – С. 368–373.
REFERENCES
Norbert Schmitt. Teaching and learning vocabulary. – Cambridge university press, 2010. – 98 p.
Aitchison J. Words in the mind: An introduction to the mental lexicon. 2nd edition. – Oxford: OUP, 1994. – 45 p.
Biemiller A., Boote C. An effective method for building meaningful vocabulary in primary vocabulary // Journal of Educational Psychology. – 2006. – Т. 98. – №1. – P. 44–62.
Anderson R.C. Research foundations for vocabulary. Paper commissioned by the World Bank. Urbana, IL: Center for the Study of Reading, 1992. – 26 p.
Thornbury S. How to teach vocabulary. – Harlow: Longman, 2002. –76 p.
Gnatkevich Iu.V. Problemy ovladeniia inoiazychnym slovarem: tekst lekciy [Problems of mastering a foreign language dictionary: text of lectures]. – Kiev: Visha shk., 1980. – 67 s. [in Russian]
Dobbs Christopher. Noah Webster and the Dream of a Common Language // Connecticut Humanities. [Electronic resource]. URL: https://connecticuthistory.org/noah-webster-and-the-dream-of-a-common-language/ (date of application 12.08.2022)
Shanskiy N.M. Lingvisticheskiy analiz hudojestvennogo teksta [Linguistic analysis of a literary text]: ucheb. posobie dlia stud. ped. in-tov. – M.: FLINTA, 2019. – 416 s. [in Russian]
Barnett M.A. Syntactic and lexical/semantic skills in foreign language reading: Importance and interaction // The Modern Language Journal. – 1986. – Т. 70. – №4. – С. 343–349.
Plaza M., Cohen H. Predictive influence of phonological processing, morphological and naming speed on spelling performance // Brain and Cognition. – 2004. – Т. 55. – №2. – С. 368–373.