Адаптивті білім беру ортасында студенттердің танымдық белсенділігін педагогикалық қалыптастыру
123 149
Кілт сөздер:
танымдық белсенділік, студенттер, педагогикалық жағдайлар, бейімделген білім беру ортасы, өзіндік жұмыс.Аңдатпа
Қазіргі білім беруде студенттердің өзіндік жұмысы оқу процесінің қажетті және маңызды бөлігі болып табылады. Себебі бұл практикалық курстарда алған білім мен дағдыларды нығайтуға ғана емес, сонымен қатар танымдық белсенділікті арттыруға көмектеседі. Әдетте, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыруға арналған
платформалардың бірі ретінде бейімделген оқыту ортасын пайдаланған қолайлы. Зерттеудің мақсаты студенттердің танымдық белсенділік деңгейін арттыру үшін бейімделген білім беру
ортасында өзіндік жұмысын ұйымдастыру бойынша оқу курсын әзірлеу және іске асыру болды. Зерттеу гипотезасы: оқушылардың танымдық белсенділік деңгейі бейімделген білім беру ортасында өзіндік жұмысты ұйымдастырған кезде жоғарылайды. Мақсаты мен гипотезасына сәйкес авторлар келесі зерттеудің міндеттерін анықтады: ғылыми әдебиеттерді теориялық талдау, студенттердің танымдық белсенділігінің қалыптасуын зерттеу, «педагогикалық жағдайлар» және «бейімделген білім беру ортасы» ұғымдарын зерттеу,
студенттердің танымдық белсенділігінің қалыптасу деңгейін диагностикалау; студенттерді Moodle платформасында өз бетінше жұмыс істеуге дайындау; зерттеу нәтижелерін талдау.
Ұсынылған курс дербес бейімделген оқытуды қамтыды. Осы курс бойынша оқытуды «Математика» пәнін игеру барысында Ақтөбе жоғары политехникалық колледжінің «Ақпараттық жүйелер» мамандығының екінші курс студенттері жүзеге асырады. Алынған
статистика дамыған оқу курсын бейімделген дербес білім беру ортасында қолдану оқушылардың танымдық белсенділік деңгейінің жоғарылауына оң әсер ететіндігін көрсетеді.
Авторлар алған мәліметтерді басқа оқу орындарының оқытушылары оқушылардың танымдық саласын қалыптастыру процесінде қолдана алады.
Әдебиеттер тізімі
BIBLIOGRAPHY
Кабыткина И.Б. Познавательная активность студентов: проблемы и пути повышения // Международный научно-исследовательский журнал. – 2021. – №6(108). – С. 88–91.
Бочкарева Т.Н. Познавательная активность студентов вузов как психолого-педагогическая проблема // Современные исследования социальных проблем. – 2017. – Том 8. №1 – С. 18–31.
Гацоев Д.В. Развитие познавательной активности студентов при обучении иностранному языку в неязыковом вузе // Педагогика. Вопросы теории и практики. – 2016. – №1(01). – С. 17–19.
Герасимов С.В. Познавательная активность и понимание // Вопросы психологии. – 1994. – №3. – С. 15–25.
Зверева Л.Г., Карафанасьева Е.С. Использование электронных образовательных ресурсов при изучении математики // Международный журнал гуманитарных и естественных наук. – 2022. – №1-1 (64). – С. 140–142.
Евтушенко Ю.Л., Сирик С.Н., Поволоцкий К.В. Педагогические условия формирования учебнопознавательной активности курсантов военных училищ // Педагогика и психология. – 2020. – №2. – С. 258–263.
Пашнев В.К. Психодиагностика: практикум школьного психолога: (индекс одаренности, склонность к творчеству, познавательная активность). – Ростов-на-Дону: Феникс, 2010. – 316 с.
Конаржевский Ю.А. Анализ урока. – Москва: Пед. поиск, 2000. – 334 с.
Модернизация образования: развитие идей Ю.А. Конаржевского: V Всероссийские Конаржевские чтения / сост. О.Д. Лапицкая, Е.И. Шилова. – Псков: ПОИПКРО, 2014. – 104 с.
Shchedrina, E., Valiev, I., Sabirova, F., & Babaskin, D. Providing Adaptivity in Moodle LMS Courses // International Journal of Emerging Technologies in Learning. – 2021. Vol. 16, No.02. – P. 95–107.
REFERENCES
Kabytkina I.B. Poznavatelnaia aktivnost studentov: problemy i puti povysheniia [Cognitive activity of students: problems and ways to improve] // Mejdunarodnyi nauchno-issledovatelskii jurnal. – 2021. – №6(108). – S. 88–91. [in Russian]
Bochkareva T.N. Poznavatelnaia aktivnost studentov vuzov kak psihologo-pedagogicheskaia problema [Cognitive activity of university students as a psychological and pedagogical problem] // Sovremennye issledovaniia socialnyh problem. – 2017. – Tom 8. №1 – S. 18–31. [in Russian]
Gacoev D.V. Razvitie poznavatelnoi aktivnosti studentov pri obuchenii inostrannomu iazyku v neiazykovom vuze [Development of cognitive activity of students when teaching a foreign language in a non-linguistic university] // Pedagogika. Voprosy teorii i praktiki. – 2016. – №1(01). – S. 17–19. [in Russian]
Gerasimov S.V. Poznavatelnaia aktivnost i ponimanie [Cognitive activity and understanding] // Voprosy psihologii. – 1994. – №3. – S. 15–25. [in Russian]
Zvereva L.G., Karafanasieva E.S. Ispolzovanie elektronnyh obrazovatelnyh resursov pri izuchenii matematiki [The use of electronic educational resources in the study of mathematics] // Mejdunarodnyi jurnal gumanitarnyh i estestvennyh nauk. – 2022. – №1-1 (64). – S. 140–142. [in Russian]
Evtushenko Iu.L., Sirik S.N., Povolockii K.V. Pedagogicheskie usloviia formirovaniia uchebnopoznavatelnoi aktivnosti kursantov voennyh uchilish [Pedagogical conditions for the formation of educational and cognitive activity of cadets of military schools] // Pedagogika i psihologiia. – 2020. – №2. – S. 258–263. [in Russian]
Pashnev V.K. Psihodiagnostika: praktikum shkolnogo psihologa: (indeks odarennosti, sklonnost k tvorchestvu, poznavatelnaia aktivnost) [Psychodiagnostics: a school psychologist's workshop: (giftedness index, creativity propensity, cognitive activity)]. – Rostov-na-Donu: Feniks, 2010. – 316 s. [in Russian]
Konarjevskii Iu.A. Analiz uroka [Lesson Analysis]. – Moskva: Ped. poisk, 2000. – 334 s. [in Russian]
Modernizaciia obrazovaniia: razvitie idei Iu.A. Konarjevskogo: V Vserossiiskie Konarjevskie chteniia [Modernization of education: the development of the ideas of Yu.A. Konarzhevsky] / sost. O.D. Lapickaia, E.I. Shilova. – Pskov: POIPKRO, 2014. – 104 s. [in Russian]
Shchedrina, E., Valiev, I., Sabirova, F., & Babaskin, D. Providing Adaptivity in Moodle LMS Courses // International Journal of Emerging Technologies in Learning. – 2021. Vol. 16, No.02. – P. 95–107.