Математика сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың алгоритмдік құзыреттілігін дамыту
155 220
Кілт сөздер:
алгоритмдік құзыреттілік, математикалық сауаттылық, АКТ саласындағы сауаттылық, математиканы оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.Аңдатпа
Бұл мақалада білім беру саласында студенттердің математиканы оқытудағы алгоритмдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған зерттеулер жүргізетін ғылыми еңбектерге қысқаша шолу жасалады. Зерттеудің негізгі мақсаты – ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) көмегімен студенттердің алгоритмдік құзыреттілігін дамытудың
маңыздылығын көрсету. Сондай-ақ, математика сабақтарында АКТ арқылы алгоритмдік құзыреттілік ұғымы мен оның қалыптасуы жайлы қарастырылады. Алгоритм құру арқылы есептің егжей-тегжейлі шешімі сипатталған. Математикадан есептер шығарудың ұсынылып отырған моделі оқушылардың математикалық сауаттылығын және АКТ саласындағы оқушылардың сауаттылығын дамыту үшін пайдалы болады. Оқу үдерісін алгоритмдеу арқылы «математикалық сауаттылық» пәнін оқытудың авторлық әдістемесінің элементтері
берілген. Ұсынылып отырған оқыту әдісі оқушылардың өз жауабын, өз көзқарасын білдіріп, қателесуден қорықпай, интуициясын, логикасын дамытуға ықпал етеді. АКТ арқылы математика сабағында оқушылардың алгоритмдік құзыреттілігін дамыту бүгінгі күні өзекті
болып қала береді деген идея негізделеді, өйткені бұл математикалық сауаттылық пен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы сауаттылықты бағалайтын PISA бағдарламасы (Programme for International Student Assessment) шеңберіндегі халықаралық
зерттеулерде ерекше атап өтілген. Оқу, танымдық және практикалық мәселелерді шешу үшін белгілер мен белгілерді, модельдер мен сызбаларды жасау, қолдану және түрлендіру, сондай-ақ алынған нәтижелерді бағалау қазіргі өмірді цифрландырудың қажеттілігі болып
табылады.
Әдебиеттер тізімі
Мырзахметова А.Ж., Ильина Н.Ф. Современные тенденции в обновлении содержания школьного исторического образования в Республике Казахстан // Вестник КарГУ. – 2017. – №2(86). – С. 17–27. 2. Баймуханов Б.Б., Бекболганов Е.Ж., Избасарова М.А. Развитие логического мышления младших школьников как педагогическая проблема // Евразийский Союз Ученых. – 2016. – №1-3 (22). – С. 18–20. 3. Çetin Güler. Algorithmic Thinking Skills without Computers for Prospective Computer Science Teachers // Journal of Theoretical Educational Science. – 2021. – №14(4). – С. 570–585.
Шкерина Л.В. Измерение и оценивание уровня сформированности профессиональных компетенций студентов – будущих учителей математики: учебное пособие. – Красноярск: Красноярский гос.пед.инст. имени В.П. Астафьева, 2014. – 152 с.
Попова В.В. Формирование алгоритмической компетентности студентов – будущих ИКТ-специалистов в системе среднего профессионального образования в процессе обучения математике: дис. … канд. пед. наук. – Красноярск, 2019. – 233 с.
Корчемкина Ю.В. Формирование профессиональных компетенций студентов в курсе линейной алгебры на основе алгоритмического подхода // Педагогика и психология. – 2019. – №1(167). – С. 140–147. 7. Удовенко Л.Н. Уровни сформированности алгоритмических компетенций школьников // Ярославский педагогический вестник. – 2013. – № 1. – Том II. – С. 103–107.
Smagulov Y., Yessengabylov I. Factors in the productive use of information and communication technologies by mathematics teachers // Copyright © 2021 World Institute for Engineering and Technology Education (WIETE), ABN: 50 135 362 319 Last updated: 21 Nov. 2021.
Темербекова А.А., Чугунова И.В., Байгонакова Г.А. Методика обучения математике: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – ГорноАлтайск: РИО ГАГУ, 2013. – 352 с.
Temerbekova A. Algorithmic Thinking as One of the Factors Determining the Quality of the Educational Process in the Field of Mathematics, Computer Science and Project Activities // Selected Papers of the IV All-Russian scientific and practical conference with international participation «Distance Learning Technologies» (DLT 2019), Yalta, Crimea, September 16-21, 2019.
REFERENCES
Myrzakhmetova A.J., Ilyina N.F. Sovremennye tendentsii v obnovlenii soderzhanii schkolnogo istoricheskogo obrazovaniia v Respublike Kazakhstan [Modern trends in updating the content of school history education in the Republic of Kazakhstan] // Vestnik KarGu. 2017. – №2(86). – S.17-27. [in Russian]
Baimukhanov B.B., Bekbolganov E.J., Izbasarova M.A. Razvitie logicheskogo myschleniya mladschikh schkolnikov kak pedagogicheskaya problema [Development of logical thinking of younger schoolchildren as a pedagogical problem] // Eurasiskiy Soiuz Uchionykh. – 2016. – №1-3 (22). – S. 18–20. [in Russian]
Çetin Guler. Algorithmic Thinking Skills without Computers for Prospective Computer Science Teachers // Journal of Theoretical Educational Science. – 2021. – №14(4). – S. 570-585. [in English]
Shkerina L.V. Izmerenie i oсenivanie urovnia sformirovannosti professionalnyh kompetencii studentov – budushih uchitelei matematiki: uchebnoie posobiie [Measurement and assessment of the level of formation of professional competencies of students – future teachers of mathematics]. – Krasnoiarsk: Krasnojarskij gos.ped.inst. imeni V.P. Astafieva, 2014. – 152 s. [in Russian] 5. Popova V.V. Formirovanie algoritmicheskoi kompetentnosti studentov – budushih IKT-specialistov v sisteme professionalnogo obrazovaniia v processe obucheniia matematike: dis. … kand. ped. nauk [Formation of algorithmic competence of students - future ICT specialists in the system of secondary vocational education in the process of teaching mathematics: PhD in Sciences]. – Krasnoiarsk, 2019. – 233 s. [in Russian]
Korchemkina Yu.V. Formirovanie professional’nykh kompetentsiy studentov v kurse lineynoy algebry na osnove algoritmicheskogo podchoda [Formation of professional competencies of students in the course of linear algebra based on the algorithmic approach] // Pedagogika i psyhologia. – 2019. – №1(167). – S. 140–147. [in Russian]
Udovenko L.N. Urovni sformirovannosti algoritmicheskih kompetencii shkolnikov // Iaroslavskii pedagogicheskii vestnik [Levels of formation of algorithmic competencies of schoolchildren]. – 2013. – №1. – Tom II. – S. 103–107. [in Russian]
Smagulov Y., Yessengabylov I. Factors in the productive use of information and communication technologies by mathematics teachers // Copyright © 2021 World Institute for Engineering and Technology Education (WIETE), ABN: 50 135 362 319 Last updated: 21 Nov 2021.
Temerbekova A.A., Chugunova I.V., Baigonakovа G.A. Metodika obucheniya matematike: ucheb. posobiye dlia stud. vyssh. ucheb. zavedenii [Methods of teaching mathematics: textbook for students high institutions]. – Gorno-Altaisk: RIO GAGU, 2013. – 352 s. [in Russian]
Temerbekova A. Algorithmic Thinking as One of the Factors Determining the Quality of the Educational Process in the Field of Mathematics, Computer Science and Project Activities // Selected Papers of the IV All-Russian scientific and practical conference with international participation «Distance Learning Technologies» (DLT 2019), Yalta, Crimea, September 16-21, 2019.