ХИМИЯ САБАҒЫН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ИНТЕГРАЦИЯЛАП ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

180 189

Авторлар

  • Б. ШАҒРАЕВА Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
  • А. БИТЕМИРОВА Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
  • Н. БАЙСЕИТОВА Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
  • Г. ТҮЙМЕБАЕВА Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

Кілт сөздер:

кіріктірілген оқыту, интеграция, құзыреттілік, коммуникация, CLIL оқыту технологиясы.

Аңдатпа

Мақалада пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудың заманауи әдістерінің ерекшеліктері, сондай-ақ оның білім беру саласында қолданылу жағдайлары қарастырылады. Қарастырылатын мәселенің теориялық маңыздылығы химия және шет тілі пәндерінің пәнаралық интеграциясын оқыту процесінде жүзеге асырылды. Ағылшын тілімен интеграциялау барысында түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану арқылы оқу нәтижелеріне қол жеткізуге септігін тигізді. Заманауи сабақ оқушылардың өзін-өзі жетілдіріп дамытуға, шығармашылық қабілеттерінің сұранысқа ие болуына мүмкіндік береді. Бүгінгі қоғамда оқушыларды табысты өмірге дайындайды. Қазіргі уақытта ағылшын тілін меңгеру кәсіби білім деңгейі мен мүмкіндіктерін арттыру құралдарының негізі ретінде қарастырылып отыр. Осыған байланысты ағылшын тілін оқытудың жаңа инновациялық технологиялары пайда болады. Осындай технологиялардың бірі – пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту CLIL (Content and Language Integrated Learning) әдістемесі. CLIL әдістемесі ағылшын тілін басқа пәндерді оқытудың құралы ретінде пайдаланады. Мысалы, оқушылардың химияны оқу, химиялық терминдерді ағылшын тілінде білу қажеттілігін қалыптастыра отырып, бұл өздерінің мәдени коммуникативтік қабілеттерін дамытуға, ой-өрісін кеңейтуге, ойлануға мүмкіндік береді. Мақалада жаңартылған оқу бағдарламасының элементтері және практикалық сабақ жоспарының үлгісі келтірілді.

Әдебиеттер тізімі

Послание Первого Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана. 10 января 2018 г. «Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции» [Электронды ресурс]. URL: https://www.akorda.kz/ru/addresses/addresses_of_president/poslanie-prezidenta-respubliki-kazahstan-n-nazarbaeva-narodu-kazahstana-10-yanvarya-2018-g

Машрапова А.С. Использование методики CLIL на уроках со вторым языком обучения // Молодой ученый. – 2017. – №18 (152). – С. 48–51. [Электронды ресурс]. URL: https://moluch.ru/archive/152/43289/ 3. Джуринский А.Н. Развитие образования в современном мире: учеб. пособие. – М.: Владос, 2004. – 240 с. 4. Лиферов А.П. Интеграционные процессы в мировом образовании: основные тенденции // Magistr. – 1999. – №1. – С. 46–65.

Запрудский Н.И. Современные школьные технологии-2. – Минск: Сэр-Вит, 2010. – 252 с.

Deller S., Price C. (2007) Teaching other subjects through English (CLIL). / Oxford: Oxford University Press, P.151.

Vydrova J. (2018) Students key competencies required for applicability in practice-students' point of view // Scientific Papers of the University of Pardubice. Vol.26, Iss.44. P.245–256.

Coyle D., Hood Ph., March D. (2010) CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge, Cambridge University Press. Р.170. 9. Tanner, Liz Dale and Rosie. (2012) «CLIL Activities», Cambridge University Press. [Электронды ресурс]. URL: http://www.twirpx.com/file/2294436/

Khalyapina L.P. (2017) Current trends in teaching foreign languages on the basis of CLIL // Teaching Methodology in Higher Education. Vol. 6. No 20. P. 56–52.

Тurmambekov Т.A., Ramankulov Sh.Zh., Dosymov E. Modern approaches of teaching physics in english // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2019. – №3. – Б. 157–166.

Исабекова Г.Б., Дүйсенова Н.Т., Ахметова А. Германияның білім беру жүйесіндегі CLIL технологиясының қазіргі жағдайына салыстырмалы талдау // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2019. – №2. – Б. 71–80.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ