ЖОБА ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ НЕГІЗІНДЕ БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ
70 197
Кілт сөздер:
жаратылыстану ғылымдары, ғылыми-зерттеу жұмысы, моножоба әдісі, жобалау технологиясы, танымдық жоба, генетика, тұқымқуалаушылық заңдылықтар.Аңдатпа
Мақалада 6-8, 10-сынып жаратылыстану бағыты білімгерлерін ғылымға баулу мақсатында оқу үдерісінде қолданылатын жобалау технологиясын іске асыру әдістемесі берілген. Зерттеушілік іс-әрекеттерді қолдануда ғылыми-зерттеу жұмысының барысы мен зерттеу жұмысының ұйымдастырылу кезеңдері көрсетілген. Жоба әдісін сабақ барысында, сабақтан тыс уақытта жүргізудің әдістері, жоба нәтижесін шығару, бағалау критерийлері, сабақ кезеңдері талданды. Жоба жұмысын орындауда білімгердің бойында ізденіс әрекетін ұйымдастыру, проблеманы тану және оны шеше білу дағдысын қалыптастыру жұмыстары жетілдірілді. Биологиялық білім беруде жоба технологиясын қолдана отырып, сабақты ұйымдастырудың түрлері, моножоба арқылы генетика заңдылықтарын үйренудің әдістемесі, танымдық жоба арқылы дәрілік өсімдіктер түрін зерттеу әдістері, цитологиялық, физиологиялық түсініктерді қалыптастыру заңдылықтары талданды. Жоба нәтижелерін қорғау, дәлелдеу, бағалау критерийлері берілген.
Әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. [Электронды ресурс]. URL: http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1900000988. – Астана, 2019. 27 желтоқсан.
Дейл Х. Шунк. Оқыту теориясы: Білім берудің келешегі. 7-басылым. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2018 ж. – 468 б.
Скотт Янг. Суперобучение. Система освоения любых навыков – от изучения языков до построения карьеры / перевод с английского Д. Шалаевой. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2020. – 368 с.
D. Costa-Silva, J.A. Cortes, R.F. Bachinski, C.N. Spiegel, G.G. Alves. Teaching Cell Biology to Dental Students with a Project-Based Learning Approach // Journal оf Dental Education. USA, 2018. №3(82). DOI: 10.21815/JDE.018.032. – 322–331.
Lee, D., Huh, Y., and Reigeluth, C. M. (2015). Collaboration, intragroup conflict, and social skills in project-based learning. Instructional Science 43, 561–590. DOI: 10.1080/00219266.2019.1600570
Khalid, A.Н. (2018). Research Skill Development. Workshops and Trainings. DOI: 10.13140/RG.2.2.17166.82249
Dwikoranto, Madlazim, Erman. Project based laboratory learning as an alternative learning model to improve sciences process skills and creativity of physic teacher candidate. Journal of Physics: Conference SeriesVolume 1387, Issue 1, 3 December 2019, Номер статьи 0120741st International Conference on Education, Science and Technology 2019, ICESTech 2019.
Stentoft, Problem-based projects in medical education: extending PBL practices and broadening learning perspectives. Advances in Health Sciences Education. Volume 24, Issue 5, 1 December 2019, P. 959–969.
Mayolo-Deloisa K., Ramos-de-la-Peña, A.M., Aguilar, O., Research-based learning as a strategy for the integration of theory and practice and the development of disciplinary competencies in engineering // International Journal on Interactive Design and Manufacturing. Volume 13, Issue 4, 1 December 2019. – P. 1331–1340.
Zadok, Y. (2019) Project-based learning in robotics meets junior high school. // Journal of engineering design and technology. Том: 18. Выпуск: 5. Стр.: 941–958. DOI: 10.1108/JEDT-01-2019-0023
Дьюи Дж. Демократия и образование / перевод с английского. – М.: Педагогика-пресс, 2000. – 320 с.
Килпатрик В.Х. Метод проектов. Применение целевой установки в педагогическом процессе / В.Х. Килпатрик. – Л.: Брокгауз-Ефрон, 1995. – 43 с.
Karim, A., Campbell, M., Hasan, M (2019) A new method of integrating project-based and work-integrated learning in postgraduate engineering study. Curriculum Journal. Том: 31. Выпуск: 1. Стр.: 157-173. DOI: 10.1080/09585176.2019.1659839
Harburg, E., Lewis, DR, Easterday, M., Gerber, EM (2019) CheerOn: Facilitating Online Social Support for Novice Project-Based Learning Teams. ACM TRANSACTIONS ON COMPUTER-HUMAN INTERACTION. Том: 25. Выпуск: 6. Номер статьи: 32. DOI: 10.1145/3241043
Nagarajan, S; Overton, T. (2019) Promoting Systems Thinking Using Project- and Problem-Based Learning // Journal of Chemical Education. Том: 96. Выпуск: 12. Стр.: 2901–2909. Специальный выпуск: SI. DOI: 10.1021/acs.jchemed.9b00358
Salybekova N.N., Isayev G.I., Serzhanova A.E., Pralyeva R.E. Ways of forming project activity in learning // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2019. – №1. – Б. 154–158.
Park, P., Lee, E (2019) The Impact of an Arts Project-Based Language Program to Enhance EFL Learning // JOURNAL OF ASIA TEFL. Том: 16 Выпуск: 4 Стр.: 1232–1250. DOI: 10.18823/asiatefl.2019.16.4.11.1232
Dwikoranto, Munasira, Setiani, Suyitno, Surasmi, W.A., Tresnaningsih, S., Pramonoadi. (2019) Effectiveness of Project Based Laboratory Learning to Increase Student's Science Process Skills and Creativity // Journal of Physics: Conference Series. Volume 1491. Issue 1. DOI: 10.1088/1742-6596/1491/1/012006